3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zijn wel hele vage postingen die eerste 2. Lekker makkelijk. Zwaar gemodereerd maar ik laat ze lekker staan. Er staan wel meer flamebaits in deze draad en daar heb ik wel wat aan gedaan (1 van die anderen was je derde optie).
Ik vind deze draad een raar niveau van reacties en modereren hebben.
Ik vind deze draad een raar niveau van reacties en modereren hebben.
Verwijderd
1e overbodig (geen flame)
2e overbodig (geen flame)
3e twijfelgeval
Kijk, iemand die alleen maar roept "ik wil 20 gig hebben" of "ik heb voldoende aan 5 gig", tja, als je kijkt naar de toegevoegde waarde op een artikel, dan is dat er niet.
IMHO kun je twee dingen doen:
maximaal naar 0 modereren, of op 1 laten staan, als je heel streng bent, dan moet ie op 0, ben je wat milder dan laat je hem op 1 staan.
Echt veel punten zijn ze niet waard.
2e overbodig (geen flame)
3e twijfelgeval
Kijk, iemand die alleen maar roept "ik wil 20 gig hebben" of "ik heb voldoende aan 5 gig", tja, als je kijkt naar de toegevoegde waarde op een artikel, dan is dat er niet.
IMHO kun je twee dingen doen:
maximaal naar 0 modereren, of op 1 laten staan, als je heel streng bent, dan moet ie op 0, ben je wat milder dan laat je hem op 1 staan.
Echt veel punten zijn ze niet waard.
Als ik dus meer punten had, zou ik ze op 0 zetten (die goedkope reacties mogen ook wel een keer weg).
Aangezien ik maar 15 punten heb, bewaar ik dat liever voor andere postingen, want soms is een -1 onterecht en onrechtvaardig, maar wel beter zo
Aangezien ik maar 15 punten heb, bewaar ik dat liever voor andere postingen, want soms is een -1 onterecht en onrechtvaardig, maar wel beter zo
een 1 misschien niet, maar een -1 vind ik TE laag.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1