Toon posts:

Hoe is het design?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi!

ik zou graag een soort site checkje willen van mijn designw ara ik nu mee bezig ben.
deze kan je vinden op spam
Graag zou ik jullie eerste indruk willen, en mits er iets niet goed is of beter kan mij een beetje e helpen over hetgeen wat beter kan.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

[ Voor 12% gewijzigd door André op 23-10-2005 15:30 ]

Verwijderd

Persoonlijk vind ik de ge-fade'de randen niet zo mooi, vooral niet met die kleurstelling.
Probeer eens de randen strak te maken en bijv de hoeken subtiel af te ronden.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Dit is hier niet gewenst, zoals in de FAQ ook te lezen staat. Zodra een moderator dit leest zal het topic ook waarschijnlijk gesloten worden. Op www.sitechecks.nl kun je verder gaan :)

bah ik krijg nu gewoon het fipo gevoel, tijd om zo maar eens te gaan douchen :{

[ Voor 21% gewijzigd door Dark Blue op 23-10-2005 14:36 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Oke, mijn excuses dan voor dit topic, in iedergeval bedankt voor de hulp en de site! bedankt!!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Untitled Document vind ik persoonlijk niet zo'n mooie titel :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
he tis ook ngo maar een design :Y)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, niet om je af te kraken, ... maar ik zou het een poging tot vormgeving noemen.
Als je dit als plaatje zou posten in 'Post hier je 2D stuff' dan mag dat wél, en zouden we commentaar kunnen geven op de layout en de samenhang. Als je wilt weten wat er dan zo ongeveer gezegd wordt, lees dan eens het '2d Contest: Ontwerp een website!' topic door. Daar zijn ze ook al lekker op dreef en wordt ook wat commentaar over en weer gegooid.

Web'designen', mja, mja. Het is toch het uitdragen van een stijl. Ik spreek liever over webontwerp, webvormgeving. Ik gebruik zelf het woord nog maar amper, gewoon omdat vormgeving nog niet gelijk 'desiiiiggn van de hoogste plank' is. Het is vooral veel oefenen rare hersenkronkels uit gaan proberen en op papier / in Photoshop zetten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Blue op 23-10-2005 14:52 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
dit heeft me al 3 slapeloze nachten gekost, me tpotlood en papier ^^
en overdga nog es fotoshop, maargoed, iig bedankt :)

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:23

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Off-topic: Misschien andere foto's waar wel de "gezelligheid" van Ettenleur vanaf straalt.

Waarom? Omdat het kan!!

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Style klassiek kan je kiezen al heb je style klassiek al ingesteld.
Maar als je style blauw neemt kan je niet weer style blauw kiezen :p
Lolhozer schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:11:
Off-topic: Misschien andere foto's waar wel de "gezelligheid" van Ettenleur vanaf straalt.
De rechterfoto (lijkt op een parkeergarage) veranderen met een foto van een party in een cafe 8)

[ Voor 54% gewijzigd door Facer op 23-10-2005 15:14 ]

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Ik hoop dat je op die website minder spelfouten maakt dan in je posts hier...

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
Hier komt wat kritiek ;)

Bevel is leuk, maar je moet het niet overdrijven.
Verder zou je een achtergrond achter je blokken kunnen zetten, zodat het wat minder los van elkaar staat. Nu is het niet echt een geheel.

Een site waarmee je mensen over haalt om iets te bezoeken moet iets uitstralen zodat mensen ook daadwerkelijk komen. Nu is het een grijze massa en inspireerd naar mijn idee mij niet om nu etten-leur te bezoeken. Gebruik vrolijke kleuren (misschien wel een paar felle zoals roze of paars)

Hetzelfde geld voor de plaatjes op je site. Beetje flests en het mist wat kleur.

Omdat het een site is waar de content volgens mij niet veel veranderd, zou je af kunnen stappen van het standard header-menu-mainblock design en probeer eens iets geheel anders. Maak de site uitdagend om te bezoeken en gooi er iets speels doorheen.

[ Voor 19% gewijzigd door messi op 23-10-2005 15:29 . Reden: typo's (een van de vele ;)) ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Reveller
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12-2022

Reveller

Hopla!

Ik associeer de kleurencombinatie grijs / nog donkerder grijs nu niet echt met "gezelligheid". Ik vind het weinig "design", eerder een "vlakverdeling". Zo'n creatieve geest heb je niet. Da's niet erg - die heb ik ook niet - maar laat het ontwerp dan over aan iemand die er wel feeling voor heeft. Of bekijk eerst eens soortgelijke sites om een idee te krijgen van wat een aansprekende website is en combineer dat in een eigen idee...nofi

[ Voor 52% gewijzigd door Reveller op 23-10-2005 15:27 ]

"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."

Verwijderd

Als je dat een ontwerp noemt, moet je gewoon niet ontwerpen. Doe ik ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, ja fotos heb ik ff snel wat gezocht wat ik ngo kon vinden, en mn fotograaf heeft zn database even niet ter beschikking zodoende.
Maar frissere kleuren, hoe moet ik dit voor me zien, of bete rgezegd, hoe kan ik die "inbouwen" in het design?

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
Van mijn part pak je de skyline van etten-leur :P en laat je mensen op bepaalde huizen klikken om de informatie tevoorschijn te halen. Leef je uit, gebruik je fantasie ;)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.