Ik heb het volgende probleem. Eergisteren herkende mijn dvd brander (NEC 2500A) plotseling geen dvd's meer. Geen blanco's, geen originele films, helemaal niets meer.
Cd's daarentegen wel, maar bij het laden van de dvd alleen een vaag getik.
Heb als eerste de firmware geflast, geen resultaat. Brander verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Schijf geformatteerd en XP Pro opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
Mijn conclusie was: brander kapot. Een andere brander gekocht (zelfde type) en geinstalleerd en... het probleem is nog precies hetzelfde!!
En nu komt het: beide branders doen het in een andere copmuter wel, met dezelfde software en XP Pro???
Wat kan hier nu het probleem zijn???
Alvast bedankt voor het meedenken.
Berry
Cd's daarentegen wel, maar bij het laden van de dvd alleen een vaag getik.
Heb als eerste de firmware geflast, geen resultaat. Brander verwijderd en opnieuw geinstalleerd, geen resultaat. Schijf geformatteerd en XP Pro opnieuw geinstalleerd, geen resultaat.
Mijn conclusie was: brander kapot. Een andere brander gekocht (zelfde type) en geinstalleerd en... het probleem is nog precies hetzelfde!!
En nu komt het: beide branders doen het in een andere copmuter wel, met dezelfde software en XP Pro???
Wat kan hier nu het probleem zijn???
Alvast bedankt voor het meedenken.
Berry