Toon posts:

X700Pro/6600GT voldoende om NBA Live met high settings te..

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Kan iemand mij (uit ervaring) zeggen of de X700Pro en 6600GT voldoende zijn om EASport games als FIFA, NBA Live 06 etc.. met goeie vloeiende framerate (hoeveel fps?) te spelen zelfs als je alle grafische settings in het spel op maximum high zet of heb ik dan een betere kaart nodig?!

Sommige zullen zeggen dat die games niet veeleisend zijn, maar ik herinner mij uit het verleden dat dit wel zo is als je EN alle grafische settings op maximum high wilt zetten EN toch een vloeiende framerate wil behouden, daarom wou ik graag weten of die kaarten voldoende zullen zijn of niet?!

Welke van de twee kaarten is overigens het beste?!

Alvast bedankt voor alle goeie reacties!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 14:23 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De videokaart is niet de enige factor die meetelt, als je bijvoorbeeld een 6600gt en een pc stop met een p2 erin zal het spel ook niet zo perfect lopen. Dus het is moeilijk om voorspellingen te gaan maken, al helemaal zonder vedere specs. Resolutie telt natuurlijk ook nog mee.

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 23-10-2005 14:22 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik was laatst bij mijn neefje, en hij kon met een 9800Pro Fifa2006 op 1280x1024 alles high vloeiend spelen. Ik denk dat het dan met een 6600GT/X700Pro wel goed zit ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou die kaart in een nieuwe PC steken, maar ik weet dat zulke games toch veel van een kaart gaan eisen als je een vloeiende framerate wilt behouden met al de graph settings in die games op max high. Zijn die kaarten dan voldoende en zijn ze allebei beter dan bvb. de 9800 Pro?!

Welke van die 2 kaarten is overigens het beste. De X700Pro is een stuk goedkoper. Wil dat zeggen dat de 6600GT beter is?!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:31:
Ik zou die kaart in een nieuwe PC steken, maar ik weet dat zulke games toch veel van een kaart gaan eisen als je een vloeiende framerate wilt behouden met al de graph settings in die games op max high. Zijn die kaarten dan voldoende en zijn ze allebei beter dan bvb. de 9800 Pro?!

Welke van die 2 kaarten is overigens het beste. De X700Pro is een stuk goedkoper. Wil dat zeggen dat de 6600GT beter is?!
Ze zijn allebei beter dan een 9800Pro. Ik heb zelf laatst geupgrade van een 9800Pro naar een 6600GT, ben er best tevreden over :)

En hier een benchmarkje:
Afbeeldingslocatie: http://www.madshrimps.be/articles/PCI-ExpressRoundupMainstreamVideoCardMan-jmke-5528.png

Dus mits het rest van je systeem in orde is, zijn beide kaarten goed geschikt om fifa2006 op high te spelen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Erg leuke pic van Mozes bij die link ;)

Maareh verder kunnen we geen donder zeggen omdat VGA maar een van de vijf pijlers is van erformance (de andere zijn CPU, chipset, OS endrivers). Zonder info over de ander vier valt geen donder te zeggen, maar zelfs met die info kun je het best gewoon op de site van de makers van het spel kijken...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.