Toon posts:

Tomtom 5 op windows mobile 5 loopt niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen

Ik heb tomtom 5 benelux gekocht en deze proberen te instaleren op mijn ipaq 2490 met windows mobile 5. Ik krijg de tomtom niet erop. Ik heb al de tomtom map naar sd gezet en via pda de 4 cab bestanden uitgepakt maar ttn.cab pakt niet uit. Nu heb ik een niet legale versie van iemand geleend tomtom 5.1 bakoln release die instaleerd gelukkig wel (zelfs via de setup) maar tomtom zegt geen kaar te vinden. Nu heb ik de benelux kaart naar sd uitgepakt maar dan loopt tomtom vast?

Komt er een patch uit om tomtom 5 fatsoenlijk te instaleren op een pda met mobile 5 ?

Ik wordt ook niet goed van de winkels die pakketten verkopen met tomtom 5 en pda`s met mobile 5 inbegrepen. Het werkt niet en ze geven het zelf ook nog toe dat is het ergste. Ja wacht maar ongeveer 2 maanden dan komt er een patch uit :|

Bedankt iedereen die me kan helpen !

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 20:41
van de TT website:

Vraag
Functioneert NAVIGATOR 5 (en vorige Navigator versies) met Windows Mobile 5?

Antwoord
TomTom NAVIGATOR 5 is op dit moment niet geschikt voor PDA’s die gebruik maken van het Windows Mobile 5 besturingssysteem. Als toonaangevend aanbieder van persoonlijke navigatiesoftware onderzoekt TomTom constant nieuwe mogelijkheden voor huidige en toekomstige producten. Wilt u op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws van TomTom, schrijft u zich dan in voor de nieuwsbrief onder Mijn Profiel in uw My TomTom account of bezoek regelmatig onze website.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:10
Check ff dit draadje op pocketpc http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=58883

Als je die al niet had gevonden tenminste...

[ Voor 3% gewijzigd door DigiK-oz op 23-10-2005 14:25 ]

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik heb dat draadje gelezen maar dat had ik al geprobeerd. De tomtom staat er op maar nu de kaarten nog. Die lopen steeds vast. Zal wel een mede oorzaak zijn van mobile 5. Ik zoke nog even hoe het misschien wel werkt maar in elk geval bedankt voor de reacties.
Van tomtom nieuwsbrief had ik me al ingeschreven. Ik hoop dat er een patch komt voor over de tomtom 5 en geen tomtom 5 for mobile 5 want heb geen zin om weer een nieuwe tomtom te kopen en deze weg te gooien.

Maikel

• Omid
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 21:20
Tomtom komt (waarschijnlijk) deze week met een update voor Navigator 5 waarmee het wel op WM 5 gaat draaien.

• Omid
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 21:20
De update is zojuist uitgebracht. Have fun!

http://www.tomtom.nl/supp...CID=0&Language=5&FID=3364

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Handig :)
Nog wel even WOS -> SA want het gaat over de software, niet het OS :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1