Toon posts:

Zcover extra kosten

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal! Ik wil een hoesje van Zcovers voor mn Ipod Nano kopen maar heb gezien dat er bij de prijs nog niet de verzendkosten en allerlei andere kosten inbegrepen zijn. Kunnen mensen met ervaring met Zcovers mij vertellen welke kosten er nog bij zullen komen??
Hartstikke bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien even handig om te vermelden waar je het ding koopt :) Als ik met google zoek kom ik meerdere shops tegen die het ding aanbieden.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:59:
Misschien even handig om te vermelden waar je het ding koopt :) Als ik met google zoek kom ik meerdere shops tegen die het ding aanbieden.
Ik dacht eigenlijk dat je het alleen op de site van Zcovers kon bestellen... Zcovers.com dus

Verwijderd

Topicstarter
Als er andere sites zijn die volgens jullie goedkoper zijn zijn die natuurlijk ook welkom!! :D

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Mail ze eens zou ik zeggen...
Dat geven ze zelf ook aan:
We do ship overseas. Please e-mail us for a quote for the international rates. On all international orders, customs duties are the responsibility of the recipient and are not included in our shipping charges.

[ Voor 83% gewijzigd door kaassouffle op 23-10-2005 15:58 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:32:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat je het alleen op de site van Zcovers kon bestellen... Zcovers.com dus
Ik kwam ze ook op http://www.macniffy.com/store/catalog/zCovers-mid-2.html tegen.

Verwijderd

Topicstarter
kaassouffle schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:34:
Mail ze eens zou ik zeggen...
Dat geven ze zelf ook aan:

[...]
Ja ik heb ze ook wel gemailt maar het duurt erg lang voordat ze antwoord geven, daarom was ik benieuwd of er mensen zijn die hier al ervaring mee hebben. Dat gaat natuurlijk veeeel sneller!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Maar goed, dat is niet echt waar dit forum voor bedoeld is. Ik hoop voor je dat ze verder snel terugmailen, maar dit topic is niet heel erg spannend om te lezen voor de gemiddelde bezoeker :)

Bij deze dus: Hatseflats!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.