[XP] Automatisch downloaden uitzetten.

Pagina: 1
Acties:

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03 14:45

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hey,

Je kent dat wel... bij het downloaden van een bestand kun je normaal kiezen voor 'opslaan als...' 'openen' en 'annuleren'.

Ook is er een mogelijkheid om iets uit of aan te vinken genaamd 'altijd waarschuwen alvorens een bestand van dit type te openen'.

Nu heb ik dit bij .zip bestanden per ongeluk een keer uitgevinkt en kan ik niet meer kiezen wat ik wil doen.

Kan iemand mij mssn vertellen hoe ik dit weer normaal krijg?

BvD. :)

[Edit]
Wat ik zelf al heb gedaan...

Google gezocht, microsoft.com gezocht, topic @ tweakzone.nl maar niemand wist het, op GOT gezocht (maar dit onderwerp is moeilijk te omschrijven).

Ik heb zelf op me pc ook al geprobeerd om wat te doen met me file associations enzo, maar ik weet echt niet hoe ik dit wegkrijg.

[ Voor 41% gewijzigd door Da_maniaC op 23-10-2005 17:16 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DJ_The_Sp,

Wat heb je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om deze vraag te beantwoorden? Heb je bijvoorbeeld al eens gezocht op GoT of met Google? :)

Kan je in je topicstart opnemen wat je zoal geprobeerd en gezocht hebt, en wat daar de resultaten van waren? Wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen e.d.? :)

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Wat ik zelf al heb gedaan...

Google gezocht, microsoft.com gezocht, topic @ tweakzone.nl maar niemand wist het, op GOT gezocht (maar dit onderwerp is moeilijk te omschrijven).

Ik heb zelf op me pc ook al geprobeerd om wat te doen met me file associations enzo, maar ik weet echt niet hoe ik dit wegkrijg.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Nu weet ik het niet zeker, maar als ik me niet vergis kun je dat doen door naar:

configuratiescherm >> mapopties >> bestandtypen te gaan en daar de extentie te verwijderen die daaraan gekoppeld is opdat deze er opnieuw naar vraagt...

Groet

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:56

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:45:
Nu weet ik het niet zeker, maar als ik me niet vergis kun je dat doen door naar:

configuratiescherm >> mapopties >> bestandtypen te gaan en daar de extentie te verwijderen die daaraan gekoppeld is opdat deze er opnieuw naar vraagt...

Groet
Bijna: open een willekeurig explorer venster > Tools (Extra) > Folder options (Mapopties) > File Types (Bestandstypen ?) > ZIP > Advanced (Geavanceerd) > Confirm open after download (???) aanzetten

Zo scherp als een voetbal!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Ah, het werkt weer.

Hartstikke bedankt,. :)

Pagina: 1