DVD troubles.. (alweer)

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik via Xing (Cinemaster doet ut nie) DVD wil gaan bekijken. Aangezien ik geen hardware oplossing heb probeer ik het via de software, Xing dus i.d.g.

Wanneer ik nu een DVD in m'n Pioneer mik en via Xing probeer op te starten krijg ik op ongeveer 3/4 van m'n beeld een vage lijn met een stilstaand beeld, vaak iets uit een vorig programma ofzo. De bovenste 3/4 van het beeld geven de DVD perfect weer. Nu dacht ikzelf dat ik dat wel even kon instellen aan hand van resize properties enzo. NIET dus...

Helaas.

Nu kwam ik erachter dat wanneer ik het rootmenu oversla en gewoon .vob files open, Xing deze wel prima weergeeft, dus ook het onderste kwart wat anders een vage lijn is.

Nu is het vrij vervelend dat wanneer je een DVD zit te kijken je telkens handmatig de chapters moet open door de vob files te openen. Normaliter draait ie de files achter elkaar maar zoals uitgelegd dat lukt nu dus nie.

Heeft er iemand een dergelijk probleem ook aan de hand gehad ? Laat het me even weten en indien mogelijk ook een oplossing..

alvast bedankt.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

gewoon wat kloten met de instellingen in DVD-Genie, dan werkt het meestal wel...

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Helaas ondersteunt DVD genie geen Xing DVD instellingen behalve de regio code..

Verwijderd

Misschien je videokaart drivers?? Effuh een andere versie proberen.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Dat zou kunnen, probeer het ffe..

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Dat hielp helaas niet..

Het gaat hier om een Hercules Terminator Beast AGP 8MB.

Heb zowel de Savage 3d reference drivers als de Hercules drivers geprobeerd...

Zonder positief resultaat..

Verwijderd

Met CineMaster bedoel je Cinemaster 2000???

Verwijderd

Ik ken de Xing DVD speler niet, maar ik weet dat Cinemaster en PowerDVD nogal wat opties aan boord hebben voor DVD playback. Hierin staan opties voor overlay in enzo.
Waarschijnlijk lukt het niet helemaal met de overlay. Dus als het er is probeer hier wat uit.
Wat ik ook had met de bovengenoemde programma's was dat als standaard decoder de videokaart zelf wat geselecteerd terwijl dit volledig software (CPU) moest zijn omdat het anders ook niet wilde werken.
Maar ik weet niet of Xing die opties ook aan boord heeft.

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Met Cinemaster bedoel ik cinemaster 99 en die doet het inmiddels wel !!

Is Cinemaster 2000 een verbetering ?

Heb 'em geprobeerd te downen op cinemaster.cjb.net zat echter een fout in de rar file...

Weet je nog een andere site voor cinemaster 2000 ?

Ik vind het trouwens vreemd dat dergelijke programma's nog steeds maar zo beperkt te krijgen zijn..

Pagina: 1