FSB tweaking

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-02 16:56
Nou ik heb de standaardvragen doorgelezen maar ik ben er niet wijzer uit geworden dus vraag ik het hier. Ik wil mijn p4 overclocken met die fsb, maar waar vind ik dit in de bios? En heeft iemand tips tot hoever ik kan gaan? (p4= 2.6Ghz)

Alvast Bedankt.

Geen flauwekulletjes

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Y3LLoW schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:40:
Nou ik heb de standaardvragen doorgelezen maar ik ben er niet wijzer uit geworden dus vraag ik het hier. Ik wil mijn p4 overclocken met die fsb, maar waar vind ik dit in de bios? En heeft iemand tips tot hoever ik kan gaan? (p4= 2.6Ghz)

Alvast Bedankt.
Ik kan me niet voorstellen dat jij de FAQ hebt gelezen en goed op Google hebt gezocht... Al je vragen zijn wel op het internet te vinden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

Rechtstreeks uit diezelde FAQ :

De maximale hoogte van de FSB is nauwelijks aan te geven. Het hangt helemaal af van je chipset en de marge die de rest van je systeem je geeft.

en in de bios moet het gewoon te vinden zijn , kwestie van goed zoeken...

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Y3LLoW schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:40:

Alvast Bedankt.
Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0
moet je nog maar een keer gaan lezen dan :o

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik sluit me aan bij de bovenstaande mensen en wil je graag nog eens verwijzen naar: Frequently Asked Questions DOC ver. 2.0

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.