Toon posts:

Systeem loopt vast in BIOS, what to do?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via ASUS Booster mijn V-Core omhoog gegooid, maar toen liep heel me PC vast.
Zelf als de PC nu opstart, loopt die vast bij het scherm waar je op DEL moet drukken om in de bios te komen.

Dus zelfs in de bios komen lukt niet!

Hieronder mijn configuratie:
Asus A8nSLI deluxe
AMD 4800+
2 gig intern geheugen
7800GTX 256mb

Is hier nog iets aan te doen, of kan ik alles uit het raam gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 16:28

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:33:
Is hier nog iets aan te doen, of kan ik alles uit het raam gooien?
Bios resetten door middel van jumper. RTFM. Sommige mobo's resetten vanzelf dat soort instellingen als het systeem na een x aantal keren niet wil booten. Heb je zelf al wat geprobeerd eigenlijk?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

• Boekje van het moederbord opzoeken
• Kijken waar de jumper van je bios zit
• Jumper veranderen volgens de gebruiksaanwijzing
• De bios zal zich nu weer resetten naar de standaardwaarden

Klaar :)

Volgende keer eerst dit doen: [search=bios resetten]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een recent asus bordje, dus als je je pc niet wil opendoen, kan je ook volgende proberen.
aanzetten en direct weer derna uitzetten door die paar seconden je knop in te duwen. Als je dit paar keer doet, dan wordt het bios normaal automatisch gereset als ie hangt door overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
whow, jullie zijn geweldig!!! Alles werkt weer.

Ps. zal voortaan eraan denken om beter te gaan zoeken of er al een topic over is.
Maar had net een nieuw systeem gekoch en schoot ff in de stress toen het niet meer werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:55:
whow, jullie zijn geweldig!!! Alles werkt weer.
Mooi zo! :)
Ps. zal voortaan eraan denken om beter te gaan zoeken of er al een topic over is.
Maar had net een nieuw systeem gekoch en schoot ff in de stress toen het niet meer werkte!
Stress is nooit goed :P

Maar als je weer tot rust bent gekomen dan kun je op je gemak de huisregels doornemen, dan kom je de volgende keer wat meer beslagen het ijs op... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1