Toon posts:

[Excel] Inklappen en uitklappen

Pagina: 1
Acties:
  • 8.893 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hier een vraag over excel. Ik heb laatst gezien dat je helemaal aan de linkerkant (voor de nummering van je rijen) een soort boomstructiir kan maken. In deze boomstructuur kun jr rijen aan elkaar koppelen en dan of allemaal zichtbaar maken met een plus of allemaal onzichtbaarmaken, dan staat er een minnetje.

Je kunt dus een lijst maken en alleen het hoofdrecord laten zien. Ik heb geen idee hoe dit heet. Ben net een tijdje in excel aan het zoeken geweest maar kan niks vinden. Ik heb een voorbeeldsheet maar kan geen code of functies vinden waarmee ik het kan aanpassen. Ik kan ook op google etc. niets vinden want ik weet de juiste woordn niet om het te omschrijven.

Kan iemand mij op weg helepen met de juiste naamgeving of de plek in excel waar dit te vinden is?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Excelvragen passen tegenwoordig beter in Officesuites en -software :)

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zoek even naar het begrip "subtotalen" bij MS. Staat netjes uitgelegd hoe hiermee aan de slag te gaan!

Het kan trouwens ook voor kolommen ipv rijen

Succes

Mooooooeeeee......

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Of je loopt even de menu's langs en komt onder data,overicht, 'groeperen' tegen. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.

Dat zijn de opties die niet zichtbaar zijn als het niet het hele menutje aichtbaar is :X