Hallo iedereen.
Ik heb sinds een paar maand problemen met mijn PC.
Als ik game heb ik steeds periodes dat mijn fps erg laag is en ik dus screenlag heb.
Ik heb gister nieuw geheugen erbij gekocht maar nog steeds hetzelfde probleem. Nu heb ik zelfs constant een lage FPS
(ik had ook niet verwacht dat dit het probleem zou oplossen maar moest toch nog nieuw geheugen hebben)
Specs:
Intel Pentium 4 3.0GH
Ati Radeon 9600 pro 265 MB
1024 DDR 400
Moederbord: Gygabyte 2004 RZ
Verder draait mijn systeem onder Windows XP met service pack 2.
Ik post deze topic hier omdat ik zelf denk dat het mijn videokaart niet is.
Ik heb namelijk al verscheidene drivers geprobeerd (4.7, 4.9 5.0 en 5.1) en windows al opnieuw eropgezet en ook heb ik al een andere videokaart in mijn pc gehad (Ati Radeon 9600 XT 128 mb) maar ik had nog steeds hetzelfde probleem.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want zelf krijg i khet niet voor elkaar.
Hanker
Ik heb sinds een paar maand problemen met mijn PC.
Als ik game heb ik steeds periodes dat mijn fps erg laag is en ik dus screenlag heb.
Ik heb gister nieuw geheugen erbij gekocht maar nog steeds hetzelfde probleem. Nu heb ik zelfs constant een lage FPS
(ik had ook niet verwacht dat dit het probleem zou oplossen maar moest toch nog nieuw geheugen hebben)
Specs:
Intel Pentium 4 3.0GH
Ati Radeon 9600 pro 265 MB
1024 DDR 400
Moederbord: Gygabyte 2004 RZ
Verder draait mijn systeem onder Windows XP met service pack 2.
Ik post deze topic hier omdat ik zelf denk dat het mijn videokaart niet is.
Ik heb namelijk al verscheidene drivers geprobeerd (4.7, 4.9 5.0 en 5.1) en windows al opnieuw eropgezet en ook heb ik al een andere videokaart in mijn pc gehad (Ati Radeon 9600 XT 128 mb) maar ik had nog steeds hetzelfde probleem.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want zelf krijg i khet niet voor elkaar.
Hanker