Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[malware] Vreemde toolbar, hoe verwijderen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
ik ben een pc aan het reanimeren en het is bijna gelukt, echter hij heeft een toolbar teruggekregen die hij voor zijn dood had gekregen. ik heb een plaatje bijgesloten. Wie zou mij kunnen vertellen om welke toolbar het gaat, en hoe je er weer vanaf komt Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/2134/irritantetoolbarpicverkleind8b.jpg :? :? :?

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:04
Heb je al met Hitmanpro geprobeerd?

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
al meerdere malen, maar hij vindt niks.
Ook zone alarm pro kan niks vinden. :'( :'(

Verwijderd

als je in je stuk met toolbars rechtermuisklik doet, zie je dan niet hoe ie noemt? als dit het geval is, zoeken op je pc en heel die map weggooien. wil wel eens werken

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 09:45
en pestpetrol ? Daar heb ik gister nog 3 toolbars mee verwijdert.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Probeer eens via Internet Options -> Programs -> Manage Add-ons te achterhalen wat voor balk het is. Hier kan je het active-X element ook gemakkelijk uitschakelen

Succes

Mooooooeeeee......

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En het programma is niet gewoon te de-installeren via het configuratiescherm -> 'Software' ?

En heb je niet wat meer info over de toolbar? En welke explorergebruik je? IE6, Mozilla, Firefox?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Er staat toch links een knopje:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/delete.gif Remove Toolbar links? Of is dat iets wat je niet vertrouwd?

Zo had ik ooit voor een andere toolbar een uninstall gedownload, en nogmaals goed gescand, en niks gevonden qua Spyware... \o/

[ Voor 31% gewijzigd door AW_Bos op 23-10-2005 11:30 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je met google zoekt op "remove toolbar gambling internet pharmacy" (Woorden die ik zie staan op je plaatje dus), dan krijg je wel meer info over deze toolbar...

Aan iemand anders de 'eer' om met het goede antwoord te komen welke toolbar dit is en hoe te verwijderen :P

[ Voor 48% gewijzigd door Palomar op 23-10-2005 11:30 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

AW_Bos schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:28:
Er staat toch links een knopje:
[afbeelding] Remove Toolbar links? Of is dat iets wat je niet vertrouwd?

Zo had ik ooit voor een andere toolbar een uninstall gedownload, en nogmaals goed gescand, en niks gevonden qua Spyware...
Meestal verdwijnen ze dan wel even, maar zijn ze weer terug bij het opnieuw opstarten van de computer :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

tijd voor hijack this _/-\o_

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Dank voor alle tips, zal ze proberen, maar als ik op remove toolbar klik kom ik op een site, waar je een programmatje moet kopen , dat natuurlijk ook weer stijf staat van de zieke zooi, dan pas mag de toolbar weg.

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Btw ik gebruik IE6, en aan beveiliging de complete suite van zonalarm ( erg fijn! ) en hitman pro 2.2

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 22:59
hijackthis.. en vink dat ding ff uit ?

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Palomar schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 11:29:
Als je met google zoekt op "remove toolbar gambling internet pharmacy" (Woorden die ik zie staan op je plaatje dus), dan krijg je wel meer info over deze toolbar...

Aan iemand anders de 'eer' om met het goede antwoord te komen welke toolbar dit is en hoe te verwijderen :P
En toch heb je het zelf gedaan...de plaatjes zien er idd hetzelfde uit...

Maar wat een waslijst aan regkey's.... :( Gelukkig is mijn PC voorzien zonder deze troep

Mooooooeeeee......

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ah, je hebt een bekende site met cracks bezocht. Met hijack this en daarna Microsoft anti spyware haal je het geheel er zo af.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
De pc is van een ander, en die haat games (heiligschennis als je het mij vraagt :( )
dus die zal ook wel niet zo snel craks gaan downen. :P

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
BTW welke stie?

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 08:53
Meestal verdwijnen ze dan wel even, maar zijn ze weer terug bij het opnieuw opstarten van de computer :)
Eerst ff system restore uitzetten, naar veilige modus, toolbar d'r af schoppen, opnieuw opstarten, system restore aanzetten en voila 99% succes. Kan onze fijne toolbar zichzelf niet regenereren. :+

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Morbid2002 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Eerst ff system restore uitzetten, naar veilige modus, toolbar d'r af schoppen, opnieuw opstarten, system restore aanzetten en voila 99% succes. Kan onze fijne toolbar zichzelf niet regenereren. :+
hoe schop je hem dan

• Morbid2002
zoek en gij zult hem vinden....

Vaak vind ik bij geinfecteerde computers uiteindelijk wel hoe de toolbar heet. Ik ben nu even aan het zoeken want ik herken m wel.

Verwijderd

Voeten ?

Enne..
Als ik jou was..
Zou ik de PC eigenaar (jij toch niet .. ?)
Eens een andere browser laten gebruiken..
Opera of Firefox enzo..

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Zal ik doen Sebasser ;)

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Thnx morbid2002

• Morbid2002
Kan zo de exacte naam niet vinden, maar ik denk zelf aan SearchToolbar o.i.d. Kunnen we niet zoveel over zeggen nu aangezien ik niet kan zien welke files er op je computer staan. Er zijn wel genoeg removal guides voor toolbars, ik zou zeggen zoek er even eentje en ik ben er zeker van dat je ook deze toolbar eraf krijgt. succes

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
thnx :)

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
maar nu de naam nog :Y)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mja, mensen.. We kunnen nu op zich wel weer serieus bezig zijn. :)

Sorbo, lees Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten eens door, wat we van je verwachten als je een spyware-gerelateerd topic opent. Daar kom je [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] tegen. :) Zo kan je dus met HijackThis en Google kijken of er wat meer over bekend is. Als het malware lijkt te zijn, kan je het even voor de zekerheid scannen op Jotti's online malware scan om te kijken welke virusscanner het bestand als wat herkend. Als je het niet zeker weet, dan kun je je Hijackthis log hier plaatsten, dan wel tussen [norml]
code:
1
[/] tags aub. :)

offtopic:
Zou je in het vervolg even je bericht willen editten als je de laatste bent die gereageerd heeft binnen 24 uur? Dat staat namelijk iets minder kickerig. :) Daarnaast pas ik nog even je titel aan. :) Overigens, welkom op GoT :w

[ Voor 3% gewijzigd door pasta op 23-10-2005 17:02 ]

Signature

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
srry pasta, 1e keer.
volgende keer zal ik me beter gedragen (slijm slijm) :)
btw bedankt he

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
omg, lees je de reacties in dit topic wel?? Ik heb al 2 keer gereplied in dit topic over welke toolbar het is en dan nog steeds stel je de vraag welke toolbar het is....

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
ik heb je site gechecked, maar het is hem ( volgens mij) niet :?

• Sorbo

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
Thnx allemaal
Problem solved!
_/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1