Toon posts:

FPS met controller???

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook een preorder kitje besteld..
wil graa ;) g BF2 en Quake4 gaan spelen op de 360....

Maar eh...ik speel deze spellen al jaren op de pc.
Kan iemand mij vertellen of je wel lekker kunt gamen met een controller m.b.t. FPS ?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gezien de miljoenen console-gamers: ja :) het is alleen ff wennen. Erg wennen zelfs als je een muis + keyboard gewend bent. je kan niet effe je muis een gooi geven, zegmaar. De max uitslag van je analog controller is ook meteen je maximum draaisnelheid. Waar je vroeger dus fijn van een randje afsprong, je omdraaide en in je val je achtervolger kapotknalde, kan dat nu wat lastiger worden. Maar dat probleem heeft iedereen dus ;) dus echt een handicap kun je het niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jouw vraag staat al in het x360 topic, vind het een beetje overbodig om er een topic voor te openen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Omg een shooter zal nooit lekker spelen met een controler, zelf vroegen genoeg consoles gehad maar het is leuk voor bepaalde soorten games maar shooters, wil je ze lekker spelen zonder autoaim of van dat soort andere grappen dan moet je het met een muis doen, de snelheid, de gerichtheid je kunt echt heel precies richten etc zul je nooit kunnen met z'n pookje of knop. Sommige dingen zijn nu eenmaal PC only en worden wel voor Consoles gemaakt maar dat is in mijn ogen puur voor de verkoop. Ik zou van mijn leven geen shooters als Quake 3/4 of UT willen doen zonder muis, dat zijn games met super snelle actie en je moet niet eerst 10 seconden zitten prutsen met die controleren, het is zien, richten en schieten en dat moet binnen 1 of 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 13:51
Als ik me niet vergis, hebben de meeste console-shooters een soort van auto aiming. Misschien wel het verkeerde woord aangezien het niet echt automatisch richten is maar toch een kleine hulp.

[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 23-10-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Er zit een kleine vertraging in als je over een vijand heen gaat. Dit werkt erg prettig en is een stuk beter dan de vroeger gebruikte auto aim (in de buurt > aim vast op borst)

Het ligt er natuurlijk aan hoe je wilt gaan spelen op de xbox360, console shooters zijn gelijk aan pc shooters maar de speelstijl is totaal anders. Het gaat er niet om 3ms ping, hitboxes en headshots (alhoewel die genoeg worden gemaakt) maar om teamwork, communicatie en plezier :)

De ongelovige pc gamers moeten maar eens wat potjes Halo 2 en Ghost Recon 2 op hoog niveau (king tuur of gamers van lvl 25>) bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 23-10-2005 11:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik vind van niet.
Lopen en rondkijken met 2 pookjes tegelijk werkt imo niet lekker.

Ik zou wachten op de Revolution :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
RTS met controller, nog erger...

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 09:07
Vraag dit in het/de betreffende grote topic(s). Dit is namelijk een topicstart van niets voor een goede discussie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.