Toon posts:

Ik krijg Dins. a.s. Casema wat kan ik verwachten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dins. a.s. eindelijk KABEL. Moet ik daar blij mee zijn. Het enige abbonnement dat hier beschikbaar is is wanadoo basic.

Wat voor snelheden kan ik verwachten.

Ik woon in Nieuwkoop

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Als het net zo is als hier in Utreg dan kun je geen snelheid verwachten.

Verwijderd

Hé, ik krijg ook binnenkort Casema (hier in Waddinxveen). IK heb gehoord dat het surfen is met een snelheid van zo'n 2 tot 6 kB per seconde.... Als je gaat downloaden zou je de 10 kB moeten kunnen halen.

Het ligt trouwens aan de modem die jij krijgt dat je niet sneller kan ;(

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

van wat ik kan concluderen de verhalen die ik hier gehoord heb kun je idd niet zo heel veel verwachten...

behalve dan lage snelheden :P

hier @home, ook niet geweldig hier (gem. 80KB/s download), maar toch altijd beter dan Casema
Op woensdag 17 januari 2001 16:35 schreef geerz het volgende:
Het ligt trouwens aan de modem die jij krijgt dat je niet sneller kan ;(
die kun je toch tweaken :?

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op woensdag 17 januari 2001 17:07 schreef dudek het volgende:
die kun je toch tweaken :?
Tof, kom jij mijn modem ff boven de 11,5 KB/s tweaken dan? Zou knap zijn, want mijn seriele poort, waar dat ding aanhangt, gaat echt niet verder hoor :'(

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
lees me thread maar van een week of 2/3 geleden. Ik heb ze dus de deur uitgekickt... de snelheid is bagger hier (Amersfoort). Wacht lekker fijn op KPN, MxStream. Ik hoop dat dat beter is....

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op woensdag 17 januari 2001 17:22 schreef Marger het volgende:

[..]
Tof, kom jij mijn modem ff boven de 11,5 KB/s tweaken dan? Zou knap zijn, want mijn seriele poort, waar dat ding aanhangt, gaat echt niet verder hoor :'(
ok, in dat geval heb jij gelijk....
Op woensdag 17 januari 2001 17:23 schreef Savages het volgende:lees me thread maar van een week of 2/3 geleden. Ik heb ze dus de deur uitgekickt... de snelheid is bagger hier (Amersfoort). Wacht lekker fijn op KPN, MxStream. Ik hoop dat dat beter is....
als je @home hebt heb je helemaal geen MxStream meer nodig :P gaat snel zat... (op sommige tijden :() En is nog goedkoper ook...

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op woensdag 17 januari 2001 17:26 schreef dudek het volgende:

[..]
ok, in dat geval heb jij gelijk....
Thanx :) Al had ik natuurlijk veel liever gehad dat jij gelijk had, dat snap je wel.

Ik kan me zo voorstellen dat Casema binnenkort daadwerkelijk snel internet gaat leveren. Vermoedelijk rond de tijd dat we de volgende millenniumwisseling vieren...

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op woensdag 17 januari 2001 17:42 schreef Marger het volgende:

[..]
Thanx :) Al had ik natuurlijk veel liever gehad dat jij gelijk had, dat snap je wel.
dat begrijp ik :)
Ik kan me zo voorstellen dat Casema binnenkort daadwerkelijk snel internet gaat leveren. Vermoedelijk rond de tijd dat we de volgende millenniumwisseling vieren...
LOL :D

Pagina: 1