Framework Boek

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• maurad3r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16
Hey,

Ik zit de laatste tijd veel te denken over het bouwen van een eigen framework,
maar zonder Boek of Tutorial op internet ga ik niet ver komen (ik ben al een paar keer gestopt nadat ik een basis had gelegd, er blijven maar dingen ontbreken en niet deugen)..

Weet iemand een boek of tutorial op internet die je veel kan leren over het bouwen van een framework? Waar je moet beginnen en hoet je het moet aanpakken??

Dat boek moet natuurlijk los staan van een programmeertaal (ik wil het trouwens gaan maken in PHP, dus als het boek ook nog speciaal voor php gemaakt zou zijn zou dat alleen maar meegenomen zijn:))

Danku!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Als je een boek had over hoe een framework te maken zou het zonde zijn aangezien je dan iets maakt wat al bestaat ;) Dus waarom namaken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• maurad3r
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16
laat ik het zo zeggen: ik wil meer inzicht krijgen in het maken van een framework Hoe maak ik mijn systeem zo efficient en modulair mogelijk? Wat moet ik niet vergeten en waar zou ik mogelijk tegenaan kunnen lopen. Ik wil natuurlijk mijn framework zo maken dat het past bij MIJN ideeën en niet iets kopieeren, dat zou nml vrij nutteloos zijn!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We hebben hier in Programming & Webscripting een centraal boekentopic: [rml][ Alg] Centraal boekentopic - part II[/rml], lees dat eerst even door. Eventueel kun je, als je er geen boek tussen vindt, daar je vraag nog eens stellen. :)

Dit topic gaat in elk geval dicht. :)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 23-10-2005 02:18 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.