Toon posts:

systeemcrash?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst zat mijn vriend achter zijn computer te internetten.En ineens valt het beeld weg en krijgt hij een melding van : systeem diskette vereist! en verder doet de pc helemaal niets.Alle pogingen om het weer aan het praat te krijgen is mislukt. We hebben alle kabels en bios nagelopen maar het windows xp start niet meer op. Telkens wordt er gevraagd naar de systeem discetten. Nu is mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee? of moeten we hele systeem opnieuw installeren ? we hadden wel een firewall en een viruscanneer waardoor een virusinfectie 50 procent is uitgesloten.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:10
HD niet gewoon defect ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

prins,

Zoals je al eerder verteld is - hebben wij op GoT een heleboel regels die we aan een topic stellen, zo verwachten we van je dat je een topic titel verzint die iets zinvols zegt (en waar het OS in je topic titel staat), dat je een heldere en duidelijke omschrijving van je probleem (inclusief eventuele exacte foutmeldingen) geeft.

Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat je aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je vraag op te lossen.

Al deze drie onderdelen vind ik niet terug in je topic waardoor ik je topic ga sluiten.

Dit topic is gesloten.