Ik ben al een tijdje bezig om mijn computer een beetje op te fleuren .. alleen zit ik nog met een probleempje. Ik heb Flyakite OSX 2.0 gebruikt voor mijn visuele stijl en iconen .. het ziet er allemaal toppie uit alleen ben ik niet tevreden over mijn thumbnail iconen. die zien ern nog steeds het zelfde uit als voor de installatie. zo dus

Ik weet dat je met reshack iconen kan veranderen, ik vroeg me ten eerste af welk pictogram ik moet veranderen en ten tweede hoe .. want als je iets wil vervangen vervang je gelijk de hele groep ..
en waar moet ik het opslaan als ik het verandert heb? .. Ik wil het er graag na de verandering zo uit laten zien ..
of iets in die geest .. nu heb ik ergens gelezen dat je dan een transparant icoon kan gebruiken maar ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen en werkt dat wel? ..
Alvast bedankt!!

Ik weet dat je met reshack iconen kan veranderen, ik vroeg me ten eerste af welk pictogram ik moet veranderen en ten tweede hoe .. want als je iets wil vervangen vervang je gelijk de hele groep ..
of iets in die geest .. nu heb ik ergens gelezen dat je dan een transparant icoon kan gebruiken maar ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen en werkt dat wel? ..
Alvast bedankt!!