Toon posts:

Damn ! Help! Modem zonder Identiteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Rockwell/Connextant modempje gekocht, zonder drivers, het zou een type RLDL56DPF zijn, van connextant en rockwell met dual chip...

De volledige info die ik heb :
op de chips staat :
connextant
RLDL56DPF
R6785-12

Rockwell
11235-12

Nu moet ik deze over 15 minuten bij iemand gaan installeren maar ik was het een beetje vergeten en heb dus nog geen drivers !!! :'( :'( :'(
Zouden jullie aljeblieft mij kunnen helpen met de goede drivers ?
En binnen 15 min ? het is veel gevraagd, maar komop een voor allen alleen voor een ! *D

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:48
gewoon standaart drivers van rockwell ff probeeren. die werkten zelfs nog op mijn e-tech modem met rockwell chipset!

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Standaard windows modempie werkt meestal ook wel

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Of je typt de FCC nummer onderaan in op de site van FCC (weet effe de link niet) dan weet je van wie die is.
Had ik ook.
-- Een of andere chinese kutding :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
daar heb ik hele slechte ervaringen mee.. ik moest laast ook zo'n ding installeren op een pc van een kennis.. ik dacht ook: ik download de drivers wel even.. ik had wel wat gevonden maar ik kreeg hem niet aan de praat, hij installeerde alleen het modem maar omdat het zo'n softmodem is moet er ook nog een andere driver nbij worden geinstalleerd, en die zat erniet bij.. en het driver cd-tje lag natuurlijk nog bij die kennis 100KM verderop :(