Proxy-opstoppingen

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Jongens, als je gaat flushen, kijk dan goed uit! Er zijn een heleboel proxies die weer opstoppingen krijgen, en we willen de surprise (niet nader te omschrijven) niet verliezen doordat er veel blocks in proxies blijven zitten.

Voor een overzicht van 'slechte' proxies, kijk hier : http://n0cgi.distributed.net/rc5-proxyinfo.html

Virussen? Scan ze hier!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
T zijn gelukkig de us.v27.distributed.net, hopelijk flushen de meeste DPC'ers naar euro.v27.distributed.net, en zijn het de TA'ers die de us.v27.distributed.net keyservers verstoppen met hun tegenaanval(letje) ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Op dit moment zijn de proxy's van Ivo de beste keus. }:O

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Wat betekenen de getalen die je daar ziet, het zal wel gaan om de buffer stand van de proxies daar.
Maar hoe moet ik dat aflezen? Wanneer kan ik beter een andere proxy kiezen?

...

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022

Frank Reiber

aka Kiuchi

Ik ga denk ik maar ff voor de zekerheid voor als het fout ff bij het flushen, maar een backup maken :7

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het getal achter de slash moet 0 zijn.. als het hoger is betekend dat dat er een opstopping is.. die proxy kun je dus het best effe met rust laten..

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wat betekenen de getalen die je daar ziet
Je moet kijken bij 'Buffers' en als het getal achter de schuine streep groter is dan zeg 1000-1500, dan heet dat backlog. Dat is dus een opstopping. Je moet dus een proxy zien te krijgen die een kleine waarde, liefst 0, maar iig kleiner dan 1500 heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1