Toon posts:

Benq dw800a dual layer??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!!

Ik heb een vraagje...
Ik ben even wezen zoeken op Internet of ik mijn Benq dw800a kan upgraden naar een Dual Layer en nu las ik op Internet dat dit misschien kan met de firware upgrade van de Benq dw822a.
Ik heb al een upgrade uitgevoerd om naast + ook - te kunnen branden, dat is goed gegaan.
Maar als ik nu de firmware upgrade start van de dw822a over mijn dw800a, kan ik dan nog terug en hoe?
Of werkt dit gewoon??

Dat was het eigenlijk!

Met vriendelijke groet,
Evert Winter

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

je moet altijd bij de zelfde firmware blijven, je kan toch ook niet een bios van Asus flashen met een van Gigabyte... Hiermee maak je wss je brander kapot (en dit valt neit onder garantie)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Ja, das waar maar goed, dat las ik dus op Internet en daarom wilde ik het even zeker weten.
Ik heb namelijk weinig ervaring met firmware (wel met BIOS flashen trouwens) dus vandaar.
Nou ja, bedankt!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:20
Als het op internet stap voor stap staat uitgelegd, dan is het te doen. Terugflashen is meestal niet mogelijk, tenzij anders vermeld, of gewoon de procedure herhalen die staat beschreven, alleen dan voor het terugflashen (dus van nieuw naar oud). Maar je verliest natuurlijk wel je garantie en je kan eindigen met een defecte drive. Dat is allemaal eigen verantwoordelijkheid. Denk dat je beter even kan wachten tot meer mensen het succesvol gedaan hebben, Dual Layer heeft op dit moment toch weinig zin, omdat er vrijwel nergens DL-schijfjes verkocht worden.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:21
Ik zou met zo'n drive al helemaal niet aan DL beginnen, aangezien de compatibiliteit ver te zoeken is bij oude drives