Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IE6-SP2] 128 bit encryptie uitgeschakeld *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
Ik draai windows xp met IE 6 SP1.
Als ik bij Help --> info klik staat er bij codeersterkte 0 bits.
Mijn moeder kan nu niet op mijn.postbank.nl komen.
SSL 2.0 en 3.0 enzo staan aan in de internet instellingen. Ik heb al gegoogled maar kan nergens vinden hoe dit in te stellen zodat hij weer op 128 bits staat zoals gewenst.

Wie kan mij helpen?

• hesselbeertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:35
mijn.postbank.nl
maak daar dan eens mijnpostbank.nl van??

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De Postbank site doet een beetje raar de laatste tijd wegens onderhoud en dergelijke.

Probeer eens rechtstreeks naar MijnPostbank te gaan via https://www.p3.postbank.nl/sesam/SesamLoginServlet

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Topicstarter
Ook andere sites met beveiliging werken niet.
Bovendien lijkt het mij niet handig als de encryptie totaal uitstaat, ongeacht of ik wel of niet op postbank kan komen.

Op internet stond verder dat Internet Explorer opnieuw geinstalleerd moest worden. Hiervoor moest de installatie in het Register ongedaan gemaakt worden door de waarde IsInstalled op 0 te zetten. Ik heb dit gedaan en nog kan ik iexplorer niet opnieuw installeren omdat het pakket nog steeds de installatie vind.

Wie kan mij helpen met het opnieuw installeren van Internet Explorer SP1?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zeker in Beveiliging & Virussen een issue: hoog tijd voor SP2 en dan ben je er ook :)

Als antwoord op je vraag: Codeersterkte verschijnt als 0-bits in Internet Explorer (Q261328).

En voor reinstall: Internet Explorer en Outlook Express opnieuw installeren of herstellen in Windows XP (Q318378)

[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 23-10-2005 16:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik pas je titel nog even iets aan. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd internet explorer opnieuw te installeren, maar ook al volg ik de stappen dan nog weigert hij.
Door in Run menu de paramater /Q toe te voegen werkt de herinstallatie wel, maar is de encryptie nog niet terug.
Als ik sfc.exe start krijg ik een tiende van een seconde een venster te zien dat meteen weer verdwijnt. Weet iemand waar ik sfc.exe kan downloaden? Volgens mij is het bestand kennelijk beschadigd.

p.s. Ik heb SP2 voor windows al geinstalleerd als je dat bedoelde. SP2 voor IE zou inderdaad wel mooi zijn. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 17:33 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer 'sfc /scannow' eens in een Command Prompt (Start> Run.. 'cmd') uit te voeren.

Overigens, SP2 voor IE wordt automatisch geïnstalleerd bij de installatie van XP-SP2. Dus probeer ook nog maar eens SP2 opnieuw te installeren als IE opnieuw installeren geen effect heeft. ;)

Signature

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Zet TLS 1.0 ook eens aan bij internetopties? Dat deed het voor mij.

Verwijderd

Topicstarter
Alle SSL en andere beveiligingen staan aan. SP2 wil niet opnieuw installeren, meldt al geinstalleerd te zijn.
Ik ben nu bezig met SFC onder opdrachtprompt. Deze lijkt het te doen en loopt nu. Zal strals het resultaat posten :)

update: scan voltooid, niks gevonden. Misschien toch maar een format C-tje uitvoeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 19:41 ]

Pagina: 1