[MSN]msn.41m.com

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Topicstarter
Ik heb het hier nog niet de revue zien passeren, dus ik dacht laat ik er eventjes op wijzen.

De website http://msn.41m.com/ biedt een checker aan die controleert wie je geblokt heeft staan in zijn lijst - dat willen mensen wel graag weten blijkbaar, want dat vond ik met overvloed in de search. Natuurlijk is deze checker een hoax, hoewel nog een van de betere vind ik ;). De persoon heeft zelfs wat moeite gestoken in een website (hoe primitief ook :+).

Deze website is wel degelijk een hoax. Op een of andere manier wordt je nickname gewijzigd in "blabla url van die site voor te kijken wie je blokt etc". Dus als je plotseling iemand in je lijst ziet met zo'n naam weet je wel hoe laat het is ;).

Verder wordt je hele gebruikerslijst geleegd. Het wachtwoord wordt voor zover ik weet niet gewijzigd; ik kon namelijk nog inloggen.

Ik heb het zelf eventjes getest met een van mijn junk-accounts om te kijken wat deze hoax doet ;). Als ik nou nog eens van al die spam zou afraken :D.

De gouden raad van Tante kaat: dit niet gebruiken om te kijken wie je heeft geblokt :p. Daar zijn andere tools voor - zeker voor oudere versies van msn - waarvan IM2 waarschijnlijk de veiligste is (je kunt zien wie jou in je lijst heeft staan).

Ik vraag me eigenlijk af of dit soort misdrijf strafbaar is, want in dit geval is het wel héél eenvoudig na te gaan?

Edit: Blijkbaar wordt het niet bij iedereen geleegd. Bij mij alvast wel :) (100 man eerst en nu 0 vind ik toch een mooi verschil)

[ Voor 6% gewijzigd door Nick The Heazk op 22-10-2005 19:06 ]

Performance is a residue of good design.

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Hoezo wordt heel je gebruikerslijst geleegd? Ik kan zat mensen die deze site hebben gebruikt en het werkte volgens hen ook goed, daarna even wachtwoord veranderen en geen gezeur.
Waarschijnlijk zal er wel wat anders gebeuren met je contactlijst wat je niet wilt..maar goed.

Verwijderd

Your nickname will be changed to our url to promote our free tool!
Your login info will be stored for future visits.
DAT staat iig keurig vermeld.

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-08 13:18
hmm bij mij werkt hij gewoon...

ik bedoel hij laat zien wie mij niet in de lijst hebben, Ik denk deze site leeft van de banners die erop staan.

[ Voor 65% gewijzigd door martieadams op 22-10-2005 19:10 ]

Learn to forget...

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Topicstarter
ik bedoel hij laat zien wie mij niet in de lijst hebben
Dat deed'ie bij mij dus niet. Zogezegd werd ik door niemand geblokt, wat op die account helemaal 8)7 is.

Verder heb ik mijn pw's niet aangepast sinds ik die checker heb gebruikt, en er ik ook al weer een weekje verstreken. Misschien ben ik het persoonlijk doelwit van de sitemaker ;)

Performance is a residue of good design.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zie niet in wat dit in SG doet dus move ik hem naar SA :)

Verwijderd

Het moge (over)duidelijk zijn dat het doorgeven van echte (login)gegevens niet bepaald slim is..

[optimist]
Gelukkig is de AdWare inmiddels van de site af.
[/optimist]

:/

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Nick The Heazk schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:59:
" waarvan IM2 waarschijnlijk de veiligste is (je kunt zien wie jou in je lijst heeft staan) "
hoe werkt dat dan met IM2 kijken wie jou in je lijst heb staan. ik kan het zelf niet terug vinden? :(

Laat maar kijk er weer over heen!

[ Voor 9% gewijzigd door IceClub op 22-10-2005 20:14 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja, het moge idd duidelijk zijn dat je logingegevens daar doorgeven niet slim is. Daarnaast zie ik ook niet echt een discussie in deze thread. Blockcheckersites voor MSN zijn (vrijwel) altijd hoaxes, dus vandaar dat ik deze thread sluit. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.