Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tungsten E heb ik al nu nog een geschikt navigatiesysteem

Pagina: 1
Acties:

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 15:09
Ik heb sinds een jaar een Palm Tungsten E (voor de duidelijkheid dus de eerste versie niet Tungsten E2)

Ik koop binnenkort een auto en wilde van mijnTungsten E gebruiken als navigatie-systeem, er zijn echter zoveel verschillende receivers, software paketten.
Wat is een voor Tungsten E geschikt pakket compleet: receiver, software, kabels ed. alles dus :)

Want ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer, en heb gelezen dat je vaak een systeem op de gok koopt want naderhand blijkt deze dan toch niet geschikt Specifiek voor de tungsten E (deze heeft geen bluetooth/wifi)

Zijn er dus mensen met een Tungsten E die deze probleemloos als navigatie-systeem gebruiken?

Firefox - Iphone

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De USB aansluiting op de Tungsten | E is niet geschikt om als host te functioneren, nodig voor de aansluiting van een gps-ontvanger. Daarvoor is wel een oplossing:
http://www.kirrio.com/fr/...dles/index.php?cat=0&id=2
Dit wordt in een pakket aangeboden met ViaMichelin navigatiesoftware, maar je kunt ook andere software gebruiken (Perfect Passenger, TomTom).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 15:09
Canaria schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:41:
De USB aansluiting op de Tungsten | E is niet geschikt om als host te functioneren, nodig voor de aansluiting van een gps-ontvanger. Daarvoor is wel een oplossing:
http://www.kirrio.com/fr/...dles/index.php?cat=0&id=2
Dit wordt in een pakket aangeboden met ViaMichelin navigatiesoftware, maar je kunt ook andere software gebruiken (Perfect Passenger, TomTom).
dank je maar volgens mij kun je dan beter een volledig nieuw navigatie-systeem kopen en dan ben je nog goedkoper uit dan zo'n pakket....

Firefox - Iphone