Toon posts:

Fan Control

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een apperaatje te krijgen (ben zelf niet zo'n knutselaar) die me fan's aan en uit kan zetten.

ik ken die digital doc maar die is een beetje prijzig , en me temp kan ik al zien met m'n asus probe.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ik zou niet weten waar je die 'heel' kunt kopen, als je een beetje handig bent moet je is kijken op VH, daar staat wel een how-to voor een fan controller. Heb ik ook daarmee gedaan :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

digidoc 5 is nu bij ocshop verkrijgbaar. 150 piek. 8 fans en 8 sensoren (heel voordelig)

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 16:16 schreef iefje het volgende:
digidoc 5 is nu bij ocshop verkrijgbaar. 150 piek. 8 fans en 8 sensoren (heel voordelig)
Das idd niet duur, ik wil ook heb!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 16:17 schreef drLiter het volgende:

[..]
Das idd niet duur, ik wil ook heb!
precies!! je kunt er dus 8 fans op aansluiten. er zitten ook nog 2 helemaal platte temperatuursensoren bij en 6 dikke. Dus goed genoeg voor 2 procs!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 januari 2001 16:13 schreef Sykesman het volgende:
Is er een apperaatje te krijgen (ben zelf niet zo'n knutselaar) die me fan's aan en uit kan zetten.

ik ken die digital doc maar die is een beetje prijzig , en me temp kan ik al zien met m'n asus probe.
Master J heeft die van mij gemaakt :) HIJ IS ECHT KEWL :) mischien als je het hem LIEF vraagt wil hij er ook wel eentje voor je maken

Verwijderd

150 piek , das 200 BEF meer dan wat ik M'n Alpha sink heb betaald (er staan 2 6800 RPM 40CFM fans van een Iceberg koeler op !) . Stom dat Loveno die niet heeft , das maar 5 kilometer van mij af !

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 16:16 schreef iefje het volgende:
ik zit er nu dus wel aan te denken om er een aan te schaffen , staat in de handleiding wel duidelijk hoe je alles kan aansluiten enzo ??

• SaURoN
  • Niet online
waar staat hij dan onder welk kopje ?

Verwijderd

Topicstarter
hij staat op www.oc-shop.nl onder hot sale

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
ik zit er nu dus wel aan te denken om er een aan te schaffen , staat in de handleiding wel duidelijk hoe je alles kan aansluiten enzo ??
Neem aan van wel: maar het zijn gewoon 8 standaard 3-pin fan aansluitingen die erop zitten, dus zo moeilijk moet dat niet zijn.

Moeilijkste deel is waarschijnlijk de unit goed in te stellen, heb gelezen dat, dat niet echt heel erg simpeltjes is.

• SaURoN
  • Niet online
Kun je daar je fans aan uit mee zetten of alleen TEMP mee op meten ??
voor de fans aan uit heb ik al een fanbus van Master J :)

Verwijderd

Topicstarter
wat ik dus bedoelde , is het moeilijk die sensoren te plaatsen.

ik wil voor ik dat ding koop wel zeker weten dat het goed uitgelegd wordt in de handleiding

• SaURoN
  • Niet online
Voor alleen de FANS aan uit moet je bij Master J aankloppen die maak FANBUSsies waar je van kunt dromen die zien er mooi uit !

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 16:54 schreef SaURoN het volgende:
Voor alleen de FANS aan uit moet je bij Master J aankloppen die maak FANBUSsies waar je van kunt dromen die zien er mooi uit !
woont die ook een beetje bij mij in de buurt ? anders moet het via de post. ik woon zelf in amsterdam en omstreken

• SaURoN
  • Niet online
gewoon via de post gedaan
67308782 is zijn ICQ vraag het hem

Verwijderd

Topicstarter
thnx , maar hoe heb jij je fans daar ingeplugd ? gewoon met die drie pins ?

• SaURoN
  • Niet online
er zit een kast je bij waar je 2 draden in kunt doen (+ en - DUH )
voorkant schakelaar aan en LUCHT
voorde stroom gewoon in een stroom plugje doen wat ook in je HD zit

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 16:54 schreef SaURoN het volgende:
kunnen er ook foto's gepost worden?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op woensdag 17 januari 2001 16:48 schreef SaURoN het volgende:
waar staat hij dan onder welk kopje ?
http://www.virtualhideout.net/guides/7v_12v_baybus/index.shtml

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1