Toon posts:

[NFS:U2] schakelen met muis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil ERG graag met mijn muis kunnen schakelen in Needforspeed Underground 2. Links opschakelen- rechts terugschakelen. Weet iemand of dit op de een of andere manier mogelijk is?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wanneer je in het opties scherm van NFS dat niet kan instellen vrees ik van niet.
Een mogelijke oplossing is als je zo'n muis hebt met boven je duim een voor en terug knop. Als je die met de muissoftware aan een toets(combinatie) kan binden, bijvoorbeeld aan e en f, en je stelt in NFSU in dat e en f schakelen zijn... Worth a shot :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, zal het meteen proberen:)

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 22:48
ik weet niet welk merk muis je hebt, maar met logitech muizen kan je de functie van iedere knop inderdaad aanpassen met mouseware.

bedenk alleen dat het veranderen van de knopinstelling van links en rechts, nogal lastig werken kan worden op je pc.

als je geen werkende oplossing kunt vinden kan ik even kijken of ik een programmaatje kan maken wat toetsaanslagen emuleert als je klikt (alleen als nfsu2 aan staat).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Kies in het vervolg een duidelijke topictitel en het juiste subforum voor je vraag ;)
SGD ---> SPV