Sinds begin deze week haperd de muziek. ik heb van alles lopen zoeken om er achter komen wat het probleem is. Maar dat is mocht niet baten want het probleem is er nog steeds.
wat ik heb geprobeert:
ten eerste dacht ik dat mijn geluids drivers niet meer goed waren. geupdate maar dat zonder resultaten.
ook de rest van mijn drivers geupdate, maar dat ook zonder resultaat.
een virus programma geinstalleerd --> geen virus
hijackthis --> geen vage programma's geconsateerd
gescant op spyware, dat was het ook niet
toen kreeg ik een idee.
de harddisk scannen op activiteit, en volgens mij ligt daar ergens het probleem.
aan het begin toen ik de computer had gekregen had ik ook een scan gemaakt. Maar toen was het 1 rechte lijn met een paar dipjes.

zoals je nu ziet is het onrustig terwijl ik geen enkel programma had draaien op dat moment. en alle onodige processen had gekilt.
SMART geeft aan dat de hardeschijf nog in goede conditie is. dus ik denk meer aan een software matig probleem.
ik heb daarom de IDE drivers opnieuw geinstalleerd samen met de harddisk driver.
Ook zonder resultaat.
owja me setup:
pundit-r
intel pentium 4 3,0 ghz
maxtor sata 250 gb 16 cache
geluidkaart: onboard (soundmax?)
video: onboard (ati 9100)
ik kom er niet meer uit, daarom vraag ik jullie hulp.
wat ik heb geprobeert:
ten eerste dacht ik dat mijn geluids drivers niet meer goed waren. geupdate maar dat zonder resultaten.
ook de rest van mijn drivers geupdate, maar dat ook zonder resultaat.
een virus programma geinstalleerd --> geen virus
hijackthis --> geen vage programma's geconsateerd
gescant op spyware, dat was het ook niet
toen kreeg ik een idee.
de harddisk scannen op activiteit, en volgens mij ligt daar ergens het probleem.
aan het begin toen ik de computer had gekregen had ik ook een scan gemaakt. Maar toen was het 1 rechte lijn met een paar dipjes.

zoals je nu ziet is het onrustig terwijl ik geen enkel programma had draaien op dat moment. en alle onodige processen had gekilt.
SMART geeft aan dat de hardeschijf nog in goede conditie is. dus ik denk meer aan een software matig probleem.
ik heb daarom de IDE drivers opnieuw geinstalleerd samen met de harddisk driver.
Ook zonder resultaat.
owja me setup:
pundit-r
intel pentium 4 3,0 ghz
maxtor sata 250 gb 16 cache
geluidkaart: onboard (soundmax?)
video: onboard (ati 9100)
ik kom er niet meer uit, daarom vraag ik jullie hulp.