[Wacom] klikken met punt uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 07:56
Ik heb er wat naar zitten googlen en op de site van Wacom gekeken. Ook op GoT heb ik er nog niets over gevonden.
ik heb een Wacom Graphire 3 en gebruik hem eigenlijk voornamelijk om in windows te werken. Nu vind ik het klikken van die punt maar heel irritant. Voor ik het weet heb ik van alles en nogwat versleept en ik moet de punt heel de tijd iets boven het tablet houden ipv gewoon erop.

De drukgevoeligheid van de pen op zwaarst zetten helpt ook niet, dat is nog te licht. Ik kan het bij de setting van het tablet niet terugvinden, je kan alleen die knoppen instellen en/of drukgevoeligheid.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

(Het is volgens mij wel dezelfde functie als het klikken op een touchpad van je laptop.)

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 07:56
mss nu iemand?

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 18:06

Baf

slopen. alles kapot maken.

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Overigens is het de eerste keer dat ik dit lees. Hebben anderen hier geen last van?

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
M'n huisgenoot heeft ook zo'n ding.
Ik vind het ook verschrikkelijk, ik wil gewoon met die pen over dat tablet gaan, en op dat knopje op die pen drukken om te klikken.
Maar hij vindt het fijn: hij houdt die pen in z'n hand vlak boven dat tablet en beweegt gewoon met z'n hand over dat tablet (z'n hand ligt dus echt op het tablet) en houdt zou die pen op genoeg hoogte boven dat tablet, en laat em iets zakken om te klikken.
Mij lukt dat niet, als ik m'n hand namelijk een btje teveel beweeg bij het 'muizen' heb ik alweer per ongeluk geklikt/geselecteerd/versleept.

Ik vind dat echt een gruwelijke manier van werken, hij vindt het fijn...

[ Voor 19% gewijzigd door TonyB op 14-11-2005 21:34 ]

Carpe Noctem