Beste mede tweakers.
Veel van mijn uninstalls doen het niet.
ik wil "oude" games die ik niet meer speel (doom3 Battlefield richard burns enz)
maar in configscherm>software staan ze aangegeven maar als ik op verwijderen klik gebeurd er niks. Krijg ook geen foutmelding.
als ik via start>richardburns>uninstall op eigenschappen klik vind ik dit:
"C:\Program Files\InstallShield Installation Information\{92C7D009-A464-4948-A980-7A3E28CB2F49}\setup.exe"
De map \{92C7D009-A464-4948-A980-7A3E28CB2F49} staat niet tussen de andere. (heb natuurlijk wel alle verborgen bestanden weergeven aan en dat soort dingen.
Ik heb al gegoogled en daardoor denk ik dat er iets in mijn register niet helemaal in orde is.
wat denken jullie en hoe zou ik dit kunnen oplossen.
Ik ben geen voorstander van progjes vol met spyware die je kunt vinden op tweakxp.net/org/com. Want daar wordt ik iedere keer naar toegestuurd via google.
Heeft iemand dit eerder gehad.
Ik heb het bij verschillende programma's.
Een paar kon ik weer wel verwijderen (om het eenvoudig te houden....
info
XP PRO SP2
ASUS L5GX laptop
3.2 Ghz @ 3.2Ghz
1 GB kingston RAM
80GB travelstar
ATI 9700 Pro 128 mb
THX!
Veel van mijn uninstalls doen het niet.
ik wil "oude" games die ik niet meer speel (doom3 Battlefield richard burns enz)
maar in configscherm>software staan ze aangegeven maar als ik op verwijderen klik gebeurd er niks. Krijg ook geen foutmelding.
als ik via start>richardburns>uninstall op eigenschappen klik vind ik dit:
"C:\Program Files\InstallShield Installation Information\{92C7D009-A464-4948-A980-7A3E28CB2F49}\setup.exe"
De map \{92C7D009-A464-4948-A980-7A3E28CB2F49} staat niet tussen de andere. (heb natuurlijk wel alle verborgen bestanden weergeven aan en dat soort dingen.
Ik heb al gegoogled en daardoor denk ik dat er iets in mijn register niet helemaal in orde is.
wat denken jullie en hoe zou ik dit kunnen oplossen.
Ik ben geen voorstander van progjes vol met spyware die je kunt vinden op tweakxp.net/org/com. Want daar wordt ik iedere keer naar toegestuurd via google.
Heeft iemand dit eerder gehad.
Ik heb het bij verschillende programma's.
Een paar kon ik weer wel verwijderen (om het eenvoudig te houden....
info
XP PRO SP2
ASUS L5GX laptop
3.2 Ghz @ 3.2Ghz
1 GB kingston RAM
80GB travelstar
ATI 9700 Pro 128 mb
THX!