Heb gister die gratis virusscanner AVG geinstalleerd en gescand. Toen enkele bestandjes verwijderd of in vault gezet, maar ik weet niet meer welke maar msn doet het niet meer. Als ik hem opstart en op aanmelden druk gebeurt er simpelweg niks. Dus kan je wel 50000 x drukken. Heb al msn opnieuw opgestart en ik had ook wininet.dll verwijderd dus heb ik die gedwonload van internet maar het werkt nog niet...... Heeft iemand een tip?
Zo ver ik weet gaat AVG geen bestanden van MSN verwijderen of in de vault plaatsen maar goed je zou natuurlijk MSN opnieuw kunnen downloaden en installeren (eerst deinstalleren).
Heb je het trouwens over MSN of Windows Messenger? Voor de duidelijkheid.
Je zegt wel dat MSN opstart maar dat hij niet aanmeldt.....je krijgt geen foutmelding? en blijft het MSN symbool steeds bewegen of wat? Iets meer informatie graag hierover.
Heb je het trouwens over MSN of Windows Messenger? Voor de duidelijkheid.
Je zegt wel dat MSN opstart maar dat hij niet aanmeldt.....je krijgt geen foutmelding? en blijft het MSN symbool steeds bewegen of wat? Iets meer informatie graag hierover.
Gewoon uninstall draaien via start-Configuratiescherm- Software.
daarna even hem weer opnieuw downloaden via http://messenger.msn.nl/Xp/Default.aspx
Dan zou hij het gewoon weer moeten doen
daarna even hem weer opnieuw downloaden via http://messenger.msn.nl/Xp/Default.aspx
Dan zou hij het gewoon weer moeten doen
Kijk anders eens met de je taakbeheer (ctrl-alt delete ==> tabblad processen) of er al een versie van msn geladen is. Klik daarvoor op in het tabblad Processen op de kolom processen zodat de processen alfabetisch staan. Kijk nu naar een bestandsnaam msnmsgr.exe en beindig dat proces.
Wat ook zou kunnen is dat je je msn hebt laten uitzetten in je register. Ik geloof dat dat ergens bij software algemeen in de faq staat hoe je dat moet aan of uitzetten. Bedrijven en scholen schakelen deze optie wel eens in...
succes
Wat ook zou kunnen is dat je je msn hebt laten uitzetten in je register. Ik geloof dat dat ergens bij software algemeen in de faq staat hoe je dat moet aan of uitzetten. Bedrijven en scholen schakelen deze optie wel eens in...
succes
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Het is msn 7.5 en hij doet niks. Heb hem al gedeinstalleerd en vervolgens direct geinstalleerd maar alleen de nieuwe versie is het gene wat ik heb. Ik kan hem opstarten, maar als ik via (automatisch) aanmelden klik op die knop word ie alleen ingedrukt en verder gebeurt er niks, hij connect niet.
Als ik dan rechtermuisknop en dan Aanmelden... doe dan krijg ik een foutmelding als ik via een ander email aanmeld ( "Service tijdelijk niet bereikbaar" )
AVG heeft iig wininet.dll verwijderd, die heb ik via google opgezocht en opnieuw gedownload, of msn het ook deed daarvoor weet ik niet.
Heb nu weer 7.1 en mijn email adres staat ook niet boven de knop [AANMELDEN] en dat was voorheen wel, heel raar vind ik.
Hoop eg dat iemand kan helpe
Als ik dan rechtermuisknop en dan Aanmelden... doe dan krijg ik een foutmelding als ik via een ander email aanmeld ( "Service tijdelijk niet bereikbaar" )
AVG heeft iig wininet.dll verwijderd, die heb ik via google opgezocht en opnieuw gedownload, of msn het ook deed daarvoor weet ik niet.
Heb nu weer 7.1 en mijn email adres staat ook niet boven de knop [AANMELDEN] en dat was voorheen wel, heel raar vind ik.
Hoop eg dat iemand kan helpe
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 13:06 ]
Weet niemand het? 
Web messenger doet et wel ,alleen het proggie zelf niet
Web messenger doet et wel ,alleen het proggie zelf niet
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 17:10 ]
dat je email adres er niet meer boven staat kan kloppen, omdat je msn had verwijderd, emessenger is heel anders dan msn zelf, het meot wel werken als je echt msn herinstalleerd, en probeer anders als je windows xp draait, systeem herstel...
Professioneel Heftruck Syndroom
AVG is er af, en MSN is er opnieuw opgezet. Helaas werkt het nog niet. 
heb ook nog een ander gebruikersaccount aan gemaakt in Windows maar ook dat werkt niet,,, Echt heel raar. Kan het komen omdat ik Wininet.dll had verwijderd? Heb hem daarna van zo'n download site gedownload dus..
heb ook nog een ander gebruikersaccount aan gemaakt in Windows maar ook dat werkt niet,,, Echt heel raar. Kan het komen omdat ik Wininet.dll had verwijderd? Heb hem daarna van zo'n download site gedownload dus..
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 17:38 ]
Hoe moet ik dat wijzigen dan?
Windows MEssenger werkt wel maar msn 6 en 7 niet
is er niet iets waarmee je de hele connectie van msn kunt resetten? Ik vermoed dat er iets mis is in de software zelf of iets met de verbinding die msn heeft!!
Ik denk dat ik weet waarom hij niet connect, Bij MSN 7.5 kan je via probleemoplosser kijken wat het probleem is. Hij geeft aan dat de key poorten niet goed zijn. Waarschijnlijk verkeerde proxy of firewallinstellingen.
Heb foutmelding 8007000e
is er niet iets waarmee je de hele connectie van msn kunt resetten? Ik vermoed dat er iets mis is in de software zelf of iets met de verbinding die msn heeft!!
Ik denk dat ik weet waarom hij niet connect, Bij MSN 7.5 kan je via probleemoplosser kijken wat het probleem is. Hij geeft aan dat de key poorten niet goed zijn. Waarschijnlijk verkeerde proxy of firewallinstellingen.
Heb foutmelding 8007000e
[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 00:32 ]
wat zijn de verbindingsgegegevens? weet iemand de standaard?
Leuke fout bij de probleem oplosser:
[Er is mogelijk geen internetverbinding beschikbaar. Zorg ervoor dat je internetverbinding werkt door de netwerkprobleemoplosser van Windows te gebruiken. ]
Leuke fout bij de probleem oplosser:
[Er is mogelijk geen internetverbinding beschikbaar. Zorg ervoor dat je internetverbinding werkt door de netwerkprobleemoplosser van Windows te gebruiken. ]
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 01:02 ]
Verwijderd
Bij mij ligt msn er ook al bijna een hele dag uit. De laatste tijd knalt hij er wel vaker uit. MSN werkt met verschillende servers, en de server waar wij op zitten is blijkbaar erg onstabiel. Je bent niet de enige. MSN forums zitten in oktober barstensvol met topics van mensen die niet kunnen aanmelden, en de melding "service tijdelijk niet beschrikbaar" krijgen.
Verwijderd
Heb zelf ook problemen met MSN Messenger zit gisteravond. Krijg dezelfde melding (service niet beschikbaar). Het rare is dat het met een ander account wel gewoon lukt.
Verwijderd
Ik heb ook op 1 van mijn computers AVG draaien en het werkt perfect. AVG verwijdert geen internet-, communicatie/connectiebestanden of welke bestanden dan ook! Ik denk dat er gewoon iets anders is foutgegaan, of dat je zonder dat je er erg in had, iets verwijdert hebt.NeFoRcE schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:17:
en probeer anders als je windows xp draait, systeem herstel...
Probeer anders een Systeemherstel als je WinXP hebt, zoals NeForcE ook al zei. Dit lost 9 van de 10 keer je problemen op.
Start --> Alle programma's --> Bureau-accessoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel
Verwijderd
Mijn advies is niet gaan klooien.. Heb zelf ook 2 accounts van msn, waarvan er 1 de laatste maand heel vaak eruit valt. Gisterenavond deed hij het weer even, en nu niet meer. Er is gewoon een probleem met 1 van de MSN servers. Maar die eikels van MSN hebben dat blijkbaar niet in de gaten.
Verwijderd
Ten eerste is een systeemherstel heel gemakkelijk en absoluut geen "klooien" zoals Haanch dat noemt. Na hooguit 10 min. is je systeem weer hersteld. Het kan natuurlijk wel zijn dat er iets met de MSN servers is, maar waarom moet je die mensen dan gelijk uitmaken voor eikelsVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:12:
Mijn advies is niet gaan klooien.. Heb zelf ook 2 accounts van msn, waarvan er 1 de laatste maand heel vaak eruit valt. Gisterenavond deed hij het weer even, en nu niet meer. Er is gewoon een probleem met 1 van de MSN servers. Maar die eikels van MSN hebben dat blijkbaar niet in de gaten.
Verwijderd
Ik heb het niet over systeemherstel. Ik heb het over het klooien met je computer in het algemeen om msn te laten connecten. (zoals ik heb gedaan
)
En je kan het toch wel een beetje voorstellen dat wij (de mensen die niet kunnen connecten) het een beetje irritant vinden dat het deze maand zo vaak voorkomt dat msn eruit knalt.
En je kan het toch wel een beetje voorstellen dat wij (de mensen die niet kunnen connecten) het een beetje irritant vinden dat het deze maand zo vaak voorkomt dat msn eruit knalt.
Verwijderd
Heel begrijpelijk dat je dat irritant vindt, maar moet je die mensen dan gelijk voor eikels uitmaken? Je kan gewoon foutenrapporten versturen, als je die tenminste krijgt, naar de mannen van Microsoft en dan proberen ze de mankementen te verhelpen in de update van het programma!Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:30:
Het probleem lag dus niet aan de MSN-servers!heb de weg van de minste weerstand bewandeld, en dus geformatteerd. Het werkt weer naar behoren.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 13:48 . Reden: Quote toevoegen aan bericht ]
Verwijderd
Je kan blijkbaar alleen s'avonds connecten (rond een uur of 8 gaat hij spontaan weer connecten). Overdag ligt hij eruit.. Als het probleem aan m'n computer zou liggen, dan zou ik s'avonds ook niet kunnen connecten
Pagina: 1