voipbuster wordt "tegengehouden"

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-04 16:05
Hi

Ik probeer het programma voipbuster te gebruiken. TElkens als ik het gebruik krijg ik de melding " call ended not data has been received from bla bla bla"

HEEEL af en toe werkt het en dat is nog wel het allervreemdst van het hele verhaal...

Ook op me laptop geprobeerd en ook hier dezelfde melding..het lijkt dus aan mijn verbinding/router te liggen die de boel tegenhoudt. In me router met verschillende poortinstellingen geexperimenteerd maar helaas zonder resultaat. NEt even in me router (SMC) de intruder report aangezet en die kwam met de volgende melding op het moment dat ik een verbinding probeerde te maken vanuit voip:

Time: 10/22/2005, 10:20:53
Source: 192.168.2.100, 27042
Destination:195.27.201.*, 10302 (from ATM1 Outbound)

de source is inderdaad de pc vanwaaruit ik het probeer. Wat en waar moet ik hiervoor open zetten? En kan het kwaad als ik bepaalde poorten opengooi?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het lijk wel alsof je de source en destination hebt verwisselt. andersom is logisher dat het gebeurt

Het Grote Poortmappingsverhaal

Iperf

• xon
fish schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:39:
het lijk wel alsof je de source en destination hebt verwisselt. andersom is logisher dat het gebeurt

Het Grote Poortmappingsverhaal
Ehmm..hoe kan ik dat zelf wisselen dan. Alles staat nu gewoon standaard ingesteld in mijn router dus heb nog niks lopen rommelen. De copy/paste hierboven is rechtstreeks uit de log van de router.

Poortmappingsverhaal had ik al uitgeplozen.. :/

iemand nog suggesties wat te proberen?

• xon
klein illlegaal schopje..

iemand een idee hoe ik in vreedesnaam me router instel?

• xon
Zo op een vrijdagavond me laatste hoop op een reactie van iemand die weet WAT ik hiermee moet en wat ik open moet zetten.

hope so :-)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Heb je je laptop al rechtstreeks aan je modem gehangen (dus je router er tussenuit) en het dan eens geprobeerd ??

Als dat werk kan je het poortmappings verhaal nog eens doorlezen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1