Toon posts:

bijlage kan ik niet openen in OE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan me bijlages niet openen in Outlook express.
enig idee hoe dit kan
het is home edition xp LEGAAL! net geistaleer, alleen als ik dan een bijlage krijg dan is ie "blank" en kan ik hem niet openen.
(weer) hulp gevraagd dus

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

Cyphax

Moderator LNX/AI
Veel typen bestanden kun je uit veiligheidsoverwegingen niet meer openen met OE. Wat voor bestanden gaat het over in jouw geval?

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:53:
Veel typen bestanden kun je uit veiligheidsoverwegingen niet meer openen met OE. Wat voor bestanden gaat het over in jouw geval?
alle bestanden. html, word, excel, wma, noem maar iop ze zijn gewoon blank, ik zie ze wel maar kan er niet op klikken.
zooo enorm vaag allemaal ..
ik heb etrust antivirus, maar volgens mij heeft die er niets mee te maken, want die scant me mail helemaal niet....

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Even zoeken op google, en je hebt gelijk resultaat, heb je zelf eigenlijk wel gezocht?

If I can't fix it, it ain't broken.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Bij "Options" in OE moet je 1 vinkje uitzetten die zegt dat onveilige bijlagen niet geopend mogen worden.

Pay peanuts get monkeys !

Verwijderd

Topicstarter
Borizz schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:57:
Even zoeken op google, en je hebt gelijk resultaat, heb je zelf eigenlijk wel gezocht?
ja, en daar kan ik het dus niet vinden. ik heb ingetypt.
kan geen bijlage openen met Outlook express

Verwijderd

Topicstarter
Dutch_guy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:59:
Bij "Options" in OE moet je 1 vinkje uitzetten die zegt dat onveilige bijlagen niet geopend mogen worden.
ja, bedankt. dat is het idd.
heb jij toevallig ook verstand van etrust antivirus? alles is in het engels, ik gebruikte altijd norton, maar die draait niet samen met etrust.
en dus heb ik norton eraf gehaald, omdat etrust ook een proggie heeft waardoor me monitor heel duidelijk beeld geeft. mischien vaag, maar wel waar

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Eerst de faq lezen, dan pas een topic starten als dat niet helpt. En niet vergeten in je topicstart te vermelden dat dat niet gelukt is en welke foutmelding je dan krijgt. ;)

Ik zie je dat net nieuw bent op GOT. Welkom dan, maar lees je igg ook nog even Algemene gedragsregels (Netiquette) door? Het is namelijk echt niet de bedoeling dat er topics geopend worden die makkelijk zelf te vinden zijn met Google, de Faq of enig logisch nadenken. Om het forum plezierig te houden zijn er daarom wat voorwaarden gesteld aan een topicstart. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Lustucru op 22-10-2005 13:24 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1