Toon posts:

NFSU2 (PC): ik kom niet verder...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar ik zit vast in niveau 1 van NFSU2... Ik heb alle races gedaan van de ingame map, en ook alle races die de wereldkaart aangeeft (via de garage) van niveau 1. Ik kan nergens kiezen voor niveau 2. Ik kan ook geen snellere auto's kopen: ik zit nog steeds met m'n eerste Peugeot... alle andere auto's zijn NOG langzamer. Ik heb alle upgrades geinstalleerd. Ik kreeg een bericht dat ik de auto moest terugbrengen naar die ene dame, maar als ik naar het wagenpark ga, gebeurt er niets... Kortom: ik zit vast!

Ik zal vast iets over het hoofd zien maar ik heb geen idee wat...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je ook wel wat aan je uiterlijk uitgegeven? Volgens mij moet je in stage 1 ook een foto doen, die pas kan bij een bepaald aantal sterren (zal wel 1 ster zijn)

Wat ik ergens in stage 3 (op het einde) heb gehad is dat er een randje van een race vlak onder een winkel zat, waardoor ik dacht dat het een stip was en dus een winkel, ook even goed links kijken dus, bij de namen. Probeer ook de map onder de M op je toetsenbord in het verkennen eens, misschien dat dat anders is, volgens mij geeft hij in je garage alleen de winkels aan en de vrijgespeelde delen van de wereld..

Succes.