Toon posts:

Netwerkadapter verdwenen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI 915P/G moederbord met een ingebouwde netwerkadapter. Nu is gister hier de stroom uitgevallen, en mijn computer dus ook. Sinds dat moment is mijn netwerkadapter weg. Windows ziet hem simpelweg niet meer. Ik heb dit wel eens eerder meegemaakt, maar toen was na een reboot alles weer in orde. Nu kan ik hem gewoon niet meer terughalen.

Erg vervelend natuurlijk, aangezien ik nu geen internet- en netwerkverbinding heb op die PC. Iemand suggesties?

(drivers herinstalleren en zoeken naar hardware helpt niet)

Bvd. :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Controleer de instellingen in de bios eens. Misschien staat ie daar uitgeschakeld.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Check idd je bios eens. Waarschijnlijk is door de stroomuitval je bios gereset/veranderd en staat je onboard lan disabled. En dan ziet windows hem idd niet :)

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
In de bios staat hij als enabled. (ook al opnieuw geprobeerd)

Verwijderd

Topicstarter
Meer mensen hebben dit probleem gehad zie ik op de MSI forums:

http://forum.msi.com.tw/index.php?topic=74863.0

Oplossing is niet gevonden.... denk dat ik dus gedwongen ben een PCI netwerkkaartje aan te schaffen :(

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het weer!!

Ik had in een wanhopige laatste poging een CMOS jumper clear gedaan, en nu is alles weer in orde :)

Ik ben blij.
Pagina: 1