[LG F900B] Flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:42
Goedemiddag allemaal

Sinds begin september heb ik van LG een 'nieuwe' F900B monitor gekregen omdat de aan/uit knop van mijn in januari 2004 aangekochte monitor (bij aanschaf van een heel nieuw systeem) defect was en slechts af en toe goed functioneerde.

Nu heb ik weer last met mijn 'nieuwe' monitor. Het beeld van mijn monitor begint op willekeurige momenten wit op te lichten/flikkeren zodat de monitor gewoonweg onbruikbaar wordt en zelfs pijn begint te doen aan de ogen.

Eerst en vooral betwijfel ik ten zeerste of het wel degelijk een nieuwe monitor is, achteraan staat er dat hij reeds in februari 2004 gebouwd is, wat me al meteen aan het twijfelen brengt.

Ondertussen heb ik ook zo goed als alles geprobeerd. Ik heb om te beginnen mijn monitor al op alle mogelijke manieren ingesteld. Verschillende resoluties, refresh rate, kleurendiepte, et cetera. Ook heb ik al verschillende versies drivers van monitor én videokaart geprobeerd en zelfs helemaal zonder drivers.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of valt hier iets aan te doen? Ik vermoed dat ik gewoon een defecte monitor van LG heb gekregen en met hen opnieuw contact moet opnemen? Ik ben serieus pissig aangezien mijn vorige monitor perfect werkte zolang je hem maar niet uitschakelde. Met deze monitor valt geeneens te werken, je waant je zo wat in een discotheek.

Bij voorbaat dank.