Toon posts:

Design niet mooi?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even snel een design in elkaar gezet, maar ik ben er zelf niet echt over te spreken. Wat vinden jullie er van? Wat kan er allemaal beter? Of wat is juist mooi?

[ Voor 10% gewijzigd door LuNaTiC op 22-10-2005 11:47 ]

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Design is niet mis vind ik. Ik zou introdiceren alleen even introduceren maken :p

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat je voor een sitecheck beter naar www.sitechecks.nl kan gaan :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Ik zelf vind het een beetje te veel glow :P

Verwijderd

Topicstarter
TeXiCiTy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:46:
Design is niet mis vind ik. Ik zou introdiceren alleen even introduceren maken :p
hahaha ja dat zag ik ook net:P pas het wel ff aan

Verwijderd

Topicstarter
StephanL schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:51:
Ik zelf vind het een beetje te veel glow :P
Hoe kan ik het dan beter doen? Want je hebt gelijk, maar ik kom er ff niet uit haha,

Verwijderd

maak zelf niet echt sites behalve eens voor een gaming guild samen met iemand anders toen uitgewerkt maar je site ziet er goed uit behalve dat ik de buttons aan de onderkant iets minder vind. ik zou deze toch meer directer in zicht plaatsen want als iemand toevallig niet in een hoge resolute draait en niet even scrolt vallen deze niet op

verder kan ik niks zeggen kleuren vind ik goed passen bij layout maar je hebt dan ook alleen de begin pagina af aangezien de rest niet werkt zo te zien

zag trouwend dat je eerst hebt staat de bedrijf als unit 4 ict en daarna in laaste gedeelte webtweak productions noemt, denk dat je dat ook moet veranderen want nu geef je je zelf 2 bedrijfs namen als het ware lijkt me verwarrend

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 11:10 ]

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 11:26
Ik vind het het té teletubbie :).
De zachte overgang aan de zijkant naar de achtergrond is prima, maar die half gefade blauwe kaders zijn storend. Maak ook de onderste hoeken van je header afbeelding gewoon hoekig ipv afgerond.
Verder zou ik de letters iets meer ruimte geven (http://www.w3schools.com/css/pr_text_letter-spacing.asp) en eventueel 1 pixeltje groter.
Eventueel een iets donkerdere lichtoranje als achtergrond voor de knoppen, of de letters ni de knoppen iets donkerder omlijnen

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 22-10-2005 11:29 ]

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:50
Unit 4 ict lijkt me sowieso geen geschikte bedrijfsnaam. aangezien Unit 4 Agresso op je dak zal komen, is ook een ict bedrijf, dus ik zou eerst even goed te raden gaan bij het KvK en het Merkenbureau in luxemburg. Succes ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind de site een beetje "13 in een dozijn". Op hoofdlijnen zien heel veel sites er zo uit. Kijk maar eens naar van die monster template collecties etc. Daar doet me deze ook aan denken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
offtopic:
Typfoutje op de website?

voorledig -> volledig

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
En ik denk dat je wel verder kunt met de tips die terloops nog gegeven zijn :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.