Toon posts:

Kan ik mijn Asrock K7S41GX moederbord , nog upgraden?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn Asrock K7S41GX moederbord , nog upgraden? ( ik kon niks op de site vinden en weet zo ook geen andere site's waar ik kan vinden of ik mijn moederbord nog kan upgraden, er staat wel dit: supporting AMD Sempron™ , Athlon, Athlon XP, Duron , maar kan ik dan bijvoorbeeld al is het maar 32 bit gewoon verder alle groottes van megahertz processors op mijn moederbord doen?? DIE dus hier boven staat aangegeven /??

groet robin

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
zo lang het maar socket A is kan je alles plaatsen. Maar socket A is een beetje uitstervende. Dus moet je opschieten als je nog wat nieuw wilt kopen.

Lorem Ipsum Fujitsu

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

PMG FAQ
Welke processor/moederbord/geheugen moet ik nemen?
Welke processors kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?
Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?

Dan is er ook nog Complete Systemen & Laptops » "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" part 11 (wel eerst de topicstart van het upgradetopic van A tot Z doornemen, want als je daarin een kopie post van de topicstart zoals je hierboven hebt gepost, dan kun je het wel vergeten ;) ).

FAQ-gevalletje plus gebrek aan inbreng van jouw kant, dicht dus. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een goede handleiding hoe optimaal van GoT gebruik te maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 22-10-2005 09:13 ]

Dit topic is gesloten.