[Delphi 2005] Opzoek naar INDY 10

Pagina: 1
Acties:

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Hallo

Kan iemand mij aub helpen met het vinden/installeren van Indy(sockets) voor Delphi 2005 Personal.
Ik heb eerder al een topic over dit gestart, kreeg een paar reacties, maar ik kom niet verder.

situatie:

Op de site van Indy project staat:

Indy is available for the following Borland products:
Delphi 2005 (including Personal Edition)

Note: Delphi 2005 Personal Edition has been deployed without a package that is required in order to
compile Indy. The Indy Team has implemented a replacement for this. More information on that topic can be found here

Ik heb xmlrtl.dcp gedownload en geinstalleerd.

terug op de download page van Indy zie ik nergens staan Indy for Delphi 2005 Personal, WEL staat er een download link voor de volgende versies van Delphi: 4,5,6,7,NET.
Dus heb ik maar Indy 10 voor delphi7 gedownload om te kijken of die messchien werkt met 2005 en
geinstalleerd, maar na intallatie krijg ik de melding dat delphi 7 niet op systeem aanwezig is.

klint msschien raar maar waar kan ik Indy 10 voor delphi2005 personal downloaden of moet ik Indy voor een andere versie van delphi downloaden en dat die dan werkt met 2005 :?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-NMe- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 03:13:
Nogmaals: download versie 10 van Indy vanaf de pagina die hezik aangaf, en volg vervolgens de instructies op deze pagina. Dat is alles wat je moet doen om het werkend te krijgen...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Volgens mij is de laatste stap van Indy installeren (het zoeken naar Delphi 7, in jou geval) niet nodig en kan je vervolgens gewoon deze instructies. :)

Signature

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb gedaan:

- INDY 10 gedownload van deze site, wat hezik aangaf.

-D2k5PExmlrtlFake.zip gedownload, uitgepakt, batch gerunt, die ene file op de juister dir. geplaatst.

maar ik zie die componenten nog steeds niet, ik heb hele menus in delphi rondgezocht, maar nix