Toon posts:

[XP] ie en outlook geen verbinding *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem

Als ik m,n ie 6 opstart staat er zoeken naar site en als ik dan niks doe staat er kan de site niet vinden

Druk ik op home vind ie de site wel

Hetzelfde geld voor outlook express

Ik start outlook op dan staat r rechts onder connecting... , sluit ik dat af en druk op send/recv dat kom ik wel meteen in m,n mailbox

wie heeft er tips ??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je vraagt het in Windows Operating Systems dus gaat er van uit dat het OS van belang is. Over welk OS hebben we het?

Verder erg relevant: wat voor verbinding? Heb je bijv. al wel verbinding (werkt een ping?) voor je bijv. browser of mailapp opent. Gaat het binnenhalen van mail via telnet bijv. wel?

Kortom: meer info geven kan nooit kwaad ;)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2005 01:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
windows xp

en m,n internet verbinding is chello(classic)

bij het opstarten doen ie en outlook het niet , maar zodra ik op home klik of send/recv klik doen ze het wel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelf al gevonden :)

Ben er 5 uur mee bezig geweest en heb het nu

de qos packet scheduler stond uitgevinkt , toen ik em aan zette was het probleem voorbij

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Woei :) Dan vul ik de topictitel nog even wat aan per de gewoon te in WOS.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:15:
Ik heb het zelf al gevonden :)

Ben er 5 uur mee bezig geweest en heb het nu

de qos packet scheduler stond uitgevinkt , toen ik em aan zette was het probleem voorbij
Hmm, toch wat vreemd. Ik heb QOS niet eens geinstalleerd in XP en alles werkt hier perfect. Ik heb ook chello classic, al is mijn netwerk setup misschien wel iets anders.
Pagina: 1