CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
offtopic:
Prijs onjuist? hier aanmelden
Bedrijfsgegevens onjuist? hier aanmelden
ik zie geen "productnaam onjuist? hier aanmelden"
Prijs onjuist? hier aanmelden
Bedrijfsgegevens onjuist? hier aanmelden
ik zie geen "productnaam onjuist? hier aanmelden"
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Thanks en aangepast.
Zou je echter, zoals /me sdomburg
aangeeft, dit soort meldingen via het meldpunt aan ons willen doorgeven.
Wanneer je op de productnaam in de "titel" klikt kun je een fout in de productnaam aan ons doorgeven.
Zou je echter, zoals /me sdomburg
Wanneer je op de productnaam in de "titel" klikt kun je een fout in de productnaam aan ons doorgeven.
[ Voor 28% gewijzigd door Longbeard op 21-10-2005 23:37 ]
Is het dan niet handig om om 'productnaam onjuist' er bij te gooien
Dat veroorzaakt blijkbaar verwarring zoals je ziet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Oeh, cool een nieuwtje!!!!Longbeard schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:34:
Iig, dit had ik dus zoals Outerspace al aangeeft zelf nooit gevonden. Het is dan ook ongeveer even logisch dat ik wanneer ik in de regel "GoT Index » Buyers Zone » [PW] Foutje..." op de topictitel zou klikken ik een topicreport kon sturen... maar in plaats daarvan ga je naar het topic toe, ik verwacht bij op het product klikken ook gewoon naar het product toe te gaan.
Just my 2 cents, en niet helemaal ontopic.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Even offtopic, maar hoe moet iemand dit weten van tevoren?Longbeard schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:34:
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Niet.
Helaas is dat bij één van de update's van de FAQ verdwenen. We zullen het weer zo snel mogelijk toevoegen.
Pagina: 1
-icoontje ernaast