Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software Aiwa HZ-WS2000

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Aiwa HZ-WS2000, maar ik heb een groot probleem. Laatst heb ik alles op mijn pc opnieuw moeten installeren, en de software van de speler ligt er dus af. Helaas ben ik ook nog de CD-ROM kwijt met de software erop en ik kan nu dus geen nieuwe muziek op mijn speler zetten.

In de topic over deze speler ("Kleinste HDD-Speler Aiwa (Sony) HZ-WS 2000") waren er al mensen die deze speler in het bezit hebben dus waarschijnlijk ook de software. Kan iemand de software (voor Windows) ergens op een server zetten of mij deze op de een of andere manier sturen? Of weet misschien iemand waar ik deze vandaan kan halen?

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom neem je niet even contact op met Aiwa :?
Die mensen kunnen je waarschijnlijk gewoon een cd'tje opsturen.

Ik heb het hier nog wel liggen (heb dezelfde speler) als het contact niet goed verloopt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Outerspace op 21-10-2005 22:42 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het forum is niet bedoeld voor het vragen naar kwijtgeraakte software. Hiervoor kun je contact opnemen met de leverancier of fabrikant.
Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.