Toon posts:

[Hotmail] NET Passport-account wordt niet ondersteund

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik log net in op MSN en merk dat er bij het Postvak IN enveloppe geen getal komt te staan. Dus ik denk: nou, dan klik ik er even op. Opent Outlook zich echter in plaats van Hotmail.
Dat is nieuw :? Dan maar via www.hotmail.com inloggen. Krijg ik de melding:

De .NET Passport-account waarbij je bent aangemeld, wordt niet ondersteund door Hotmail. Ga naar de Hotmail-website voor informatie of om een gratis account in te stellen.

Ehhhh, vanmiddag deed alles het nog gewoon, maar nu start ik net mijn computer op en krijg ik dit. Iemand enig idee wat dit kan zijn? De HELP-functie van de MSN site kent deze melding niet. Op Google vind ik ook weinig behulpzaams.

EDIT: Oh, nu zit ik op de msn site, klik ik daar op de link Hotmail, kom ik ineens WEL in mijn inbox van Hotmail :|

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 22:01 ]

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
Gokje:
Heb je je niet pas aangemeld voor de nieuwe hotmail-beta?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb niks bijzonders gedaan. Het is echt plotseling, maar na de EDIT (hierboven) heb ik MSN afgemeld en weer aangemeld en nu koppelt ie m wel weer aan mijn Hotmail Postvak IN, dus ik denk dat er een kleine glitch in The Matrix zat :P

Verwijderd

Hartstikke bedankt voor deze tip, ik had net precies hetzelfde probleem en dit is inderdaad een oplossing :) :) ! Maar nu heb ik nog steeds dat vage ding in msn messenger dat ik naar outlook ga in plaats van naar mijn inbox. En dit betekent dat ik niet meer via hotmail.com kan inleggen |:( ? Uitleg waarom dit gebeurt zou ik nog steeds fijn vinden (van andere mensen..)

Edit: Heerlijk dat ik een bericht typ en daarna zie dat er twee nieuwe zijn, en dat je de oplossing op dat probleem ook nog gevonden hebt :P ben je nog wel even dankbaar... :7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 22:09 ]