Toon posts:

MSN 7.5: Reclame met geluid.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik opende MSN en hoorde irritante reclame van Snoop Dogg.

Afbeeldingslocatie: http://img468.imageshack.us/img468/33/msn9lk.jpg

Zijn ze helemaal gek geworden? Dit brengt me terug een stapje dichter bij Trillian.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dan neem je die stap toch? Weinig zin om dat hier te melden ;)

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:15

Speeder

42 ;)

Mja, er zijn zat tooltjes om de reclames er uit te slopen. Gewoon ff googlen. Of gebruik een ander progje ala Trillian of Miranda-IM :) Die laatste gebruik zelf en ben er best tevreden over.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom zouden ze gek zijn geworden?

Ze verdienen er toch gewoon geld mee? 99% van de mensen blijven toch MSN gebruiken omdat ze niks afweten van de concurrentie. Zo werkt het nu eenmaal.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het heel storend is.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

En dat is reclame vaker. Wen er aan, of gebruik software zonder reclame, die is er namelijk genoeg.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Reden waarom ik bij MSN6 ben gebleven!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie het doel van het topic niet helemaal. Microsoft onderhoud software en een netwerk; hier vragen ze inkomsten voor door reclame te tonen. Staat dat je niet aan stap je inderdaad over naar een alternatief; dat hier komen melden zonder enige vraag of vorm van discussie heeft niet zoveel zin :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.