[Casema] wil niet porteren van KPN?!!

Pagina: 1
Acties:

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik heb begin september casema digitale telefonie aangevraagd zodat ik van die dure kpn afwas.
daarna een maand gewacht, eindelijk monteur aan huis die het nieuwe modem had geleverd, aangesloten en geactiveerd. Ik kreeg een belletje dat ik 29 sept van het kpn netwerk werd verwijderd.

het rare was dat ik geen afsluitbrief van kpn kreeg. en warempel, 29 sept was ik niet verwijderd. om het verhaal kort te houden: ik heb hierna nog 3x gebeld en 3x een afspraak gemaakt dat ik afgemeld werd, maar tot heden ten dage zit ik nog steeds op het netwerk van kpn en betaal ik dus dubbel.

ik heb kpn gebeld en gevraagd of ze het bericht binnen hadden van de overplaatsing van mijn nummer. echter de meneer aan de lijn vertelde me dat dit niet het geval was. ook konden ze mij niet porteren op mijn verzoek, mits ik het nummer op zou geven, maar dat is niet wat ik wil.

mijn vraag aan jullie is nu: hoe krijg ik casema/kpn zo ver dat ze mij toch overplaatsen? ik ben nu een maand hiermee bezig maar het bied geen soelaas. kan ik niet mijn machtiging van casema intrekken tot zij dit oplossen, want dubbelbetalen ga ik zeker niet doen.