dat slaat nergens op. het opsatreten wordt geregeld door de opstartbestanden op de partitie die in de partitie tabel op bootable staat.
(het bios zoekt een partitietabel eerst op primary master dan primary slave dan scundary master en dan op secundary slave, tenzij je dit in het bios kunt instellen, en dat laatste is tegenwoordig meestal het geval)
dit is niet gewijzigd door de instalatie van de tweede windows.
dit is echter niet te zien in de boot.ini file.
in boot.ini staat slechts informatie die gebruikt wordt door de opstartbestanden van windows zelf, op de bootable partitie. ( die zoals al gezegd in de bootrsector / partitietabel wordt aangegeven )
de boot.ini die in je bootable partitie staat wordt dus gebruikt, en waarschijnlijk is dit dus de boot.ini die je zelf laat zien, en die staat waarschijnlijk op de eerste partitie dus van je oude windows installatie.
als dayt niet zo zou zijn dan zou windows er niet automatisch een multiboot van hebben gemaakt, maar opstarten van de tweede partitie, waar hij geen oud os aantreft, en gewoon een singleboot boot.ini maakt.
als je oude windows het goed doet zou ik de tweede verwijderen, en boot ini aanpassen.
als je de oude liver gebruikt zodat je lekker 170 gig over hebt voor data, en windows zelf op de langzaamste plek van de harde schijf komt te staan (( nl achteraan) nou ja.. wat heet langzaam btw ?

)
dan zou ik de opstartbestanden op je eerste partitie laten staan, dus "c:\alle bestanden|" laten staan\
en "c:\alle mappen zonder belangrijke data" verwijderen.
de overige mappen een beetja aanpassen zodat de structuur wat beter wordt voor dataopslag.
de opstart bestanden die ntloader etc, die in c:\ staan gebruiken staan nu toch op d:\ van je tweede ( nieuwe) windows installatie
ik zou dit alles dus wel ff testen en niks definitief weggooien.
je kunt dan naderhand de optie om het oude os te starten uit je boot.ini werwijderen, zodat j eniet meer hoeft te wachten of een keuze te maken.