Toon posts:

Geen schrijf rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig geweest met machtigingen voor mijn harde schijven in het netwerk, het probleem is nu dat ik zelf ook niets meer kan met mijn 'D' schijf. Ik kan wel openen en lezen, maar niets verwijderen en verplaatsen van deze harde schijf. Ik heb volledige rechten volgens het beveiligings tabblad.
wat kan er fout zijn??

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Doe anders voor de zekerheid nog even een Take ownership over de gehele D-schijf, en kijk of je dan weer rechten hebt :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt.

Kan iemadn me ook helpen met File Sharing. Ik heb thuis 6 computers in mijn netwerk. 4 computers zijn van mij. Nu wil ik mijn harde scijven zo in stellen dat mijn ouders en broertje wel muziek en films vanuit mijn pc kunnen kijken maar niet kunnen wijzigen.
Ik heb het topic over file sharing gelezen maar ik kom er absoluut niet uit. Ik moet dus met mijn cumputers wel volledige toegang hebben maar die overige twee mogen dat niet.

Kan iemand helpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

spurk,

Wat je hier laat zien is echt veel te weinig voor een topic op GoT - ik mis elke vorm van eigen inzet van jouw kant uit, en dat vinden we op GoT toch echt heel belangrijk :)

Ook ontbreekt het OS in je topic titel (zie hierover de Windows Operating Systems Policy), en ik mis een precieze probleemstelling (je geeft wel aan wat je wil bereiken, maar niet wat je er van weerhoud om dat te doen) - al met al is er dus te veel mis met je topic en ga ik dit topic sluiten.

Dit topic is gesloten.