Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung D600 abonnement.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb vanmiddag een Samsung D600 aangeschaft met een 2-jaar abonnement (KPN) en heb een paar vragen:

1) Waar kan ik zien hoeveel belminuten ik nog heb?
2) Ik heb elke maand 200 gratis smsjes, kan ik hier ook gebruik van maken bij een site oid? (bijvoorbeeld een wallpaper bestellen)
3) Als ik bijv. deze maand 100 minuten bel, krijg ik de andere 100 minuten de volgende maand erbij? Dus 300 minuten?

Ik hoop antwoord op deze vragen te krijgen! :)

Alvast bedankt,

Verwijderd

Vragen aan het bedrijf waar je het abbonnement hebt afgesloten?

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:50:
Hallo, ik heb vanmiddag een Samsung D600 aangeschaft met een 2-jaar abonnement (KPN) en heb een paar vragen:

1) Waar kan ik zien hoeveel belminuten ik nog heb?
2) Ik heb elke maand 200 gratis smsjes, kan ik hier ook gebruik van maken bij een site oid? (bijvoorbeeld een wallpaper bestellen)
3) Als ik bijv. deze maand 100 minuten bel, krijg ik de andere 100 minuten de volgende maand erbij? Dus 300 minuten?

Ik hoop antwoord op deze vragen te krijgen! :)

Alvast bedankt,
1) SMSje sturen 'saldo' naar 1244
2) Nee, alleen naar nummers in Nederland
3) Je neemt je minuten maximaal 1 maand mee.

Ervan uitgaande dat je Hi hebt. Je kan het trouwens ook allemaal op www.hi.nl vinden.

Verwijderd

Topicstarter
real-doc schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

1) SMSje sturen 'saldo' naar 1244
2) Nee, alleen naar nummers in Nederland
3) Je neemt je minuten maximaal 1 maand mee.

Ervan uitgaande dat je Hi hebt. Je kan het trouwens ook allemaal op www.hi.nl vinden.
Ik heb KPN.

En bedankt. Ik heb trouwens een smsje verstuurd alleen geen antwoord, dus ik vrees dat dat het niet is :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44

Korakal

Up up up!

Kijk eens in de handleiding van je abonnement, op de site van je provider of bel de klantenservice. Genoeg mogelijkheden om er zelf achter te komen :Y)

Dit topic is gesloten.