Ik overweeg een nano dock te kopen en vroeg mij af of deze ook een eigen stroom toevoer heeft. Kan hierin de nano dus wel opgeladen wanneer de pc uit staat of komt de stroom nog steeds via de usb? Alvast bedankt.
Verwijderd
Nog steeds via ut usb kabeltje net als met een dock voor de iPod Mini... volgens mij is alleen de dock connector aangepast voor de Nano.. systeem is verder hetzelfde..
Okee en de usb kabel die bij de nano geleverd wordt is dan dus aan te sluiten op de dock?
Tommy6, ik ga nu even je topic titel aanpassen want deze slaat natuurlijk nergens op
. Ik zou je ook nog even willen aanraden om Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door te lezen, hier kun je iets duidelijker vinden wat wij van jou verwachten als je een topic start
.
De USB kabel van je iPod kan je op de dock aansluiten. De andere kant sluit je dan weer aan in de USB aansluiting van je PC / Mac steken en zo wordt je iPod opgeladen.
Als je wilt kan je ook een extra adapter kopen waar je die USB kabel in kan steken zodat je de iPod zonder PC / Mac kan opladen, maar dan is je iPod natuurlijk niet op de PC / Mac aangesloten voor synchronisatie.
Als je wilt kan je ook een extra adapter kopen waar je die USB kabel in kan steken zodat je de iPod zonder PC / Mac kan opladen, maar dan is je iPod natuurlijk niet op de PC / Mac aangesloten voor synchronisatie.
[ Voor 3% gewijzigd door -Mous- op 22-10-2005 19:48 ]
Als je iets doet, doe het dan goed.
In theorie zou je je nano natuurlijk op een USBhub met voeding aan kunnen sluiten, en zo je nano op kunnen laden als je PC uitstaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Nietzman op 22-10-2005 19:49 ]
zelf gebruik ik de firewire netadapter die bij de 1g mini zat, en een firewire+usb dock connector kabel (1 kabel met 2 uiteindes dus). USB in de pc en firewire in de adapter.. werkt ook prima
Okee, bedankt. Ga ik toch maar zo'n dock nemen, ondanks de belachelijk hoge prijs voor een stukje plastic.
en line-out
het is niet alleen hoogwaardig polymeer
Pagina: 1