Toon posts:

Oud stuurwiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

M'n buurjongen heeft een oud stuurwiel met zo'n 12-pins gamepad aansluiting.
Maar op de computer van nu kan je nergens zo'n aansluiting vinden.
Nu zijn we naar een computer winkel in de buurt gegaan(Dutchnet, erg klein).
Die had wel een switcher naar USB 2.0 maar dat kost 15 euro. Beetje duur voor een switcher.

Weet iemand waar we een goedkopere switcher kunnen kopen?

Alvast bedankt.
Jepz.

Verwijderd

Nja, je moet naar een ander protocol schakelen... dus die 15 euro vind ik best meevallen eigenlijk ^_^

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

^ met fusie-geest. Voor een stekkertje van aansluiting antiek > USB is het niet onredelijk duur. Aan de andere kant kan je voor nog geen 20EUR een nieuwe gamepad kopen, dat zou ik wel overwegen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Dat was hij misschien ook van plan.
34 Euro is een goed stuurwiel van Logitech, trust moet je neit hebben want heeft geen Profiler zoals je bij Logitech wel hebt. Dan werkt het stuur namelijk beter.
Als zo'n switcher nou 10 euro was geweest had hij em misschien nog gekocht maar dat stuur is al erg out.

Bedankt voor jullie reactie.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 22:39

SA007

Moderator Tweaking
Heb je ook in de pc gekeken, vaak zit ie er namelijk nog wel, maar dan als pinheader op het moederbord (2x8 pinnen, met game/midi ernaast).

Zo'n plugje daarvoor kost niks (als je in de buurt woont kan je er hier wel een meenemen)

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:06

Standeman

Prutser 1e klasse

Met ^^

Vaak zit er een bracket bij je moederboord geleverd en hebben ze deze gewoon niet achter in je computer gestopt toen deze gebouwd werd.

zoiets dus

Afbeeldingslocatie: http://pics.computerbase.de/artikel/97/8.jpg

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2025
Je kan ook altijd nog voor een paar euro een geluidskaart kopen, en die erbij zetten en daarvan de gameport gebruiken.
Ik heb in mijn pc nu ook 2 geluidskaarten. Ik gebruik ze beiden voor mijn Teamspeak en mijn gewone geluid, maar als ik eens met meerdere mensen een spel als Fifa wil spelen kan ik ook beide gameports gebruiken, dan kan je met 3 mensen op 1 pc spelen (2 gameports en 1 toetsenbord)

Je kan bij de meeste computerwinkels wel een hele simpele PCI geluidskaart met gameport kopen voor een paar euro. (Bv de Powerline heb je volgens mij voor 5 euro al zo'n geluidskaart).
Bij alternate een Sweex-geluidskaart
Of een 4.1 variant die iets goedkoper is, als het toch alleen om de gameport gaat...
Bij de mediamarkt lag die 4.1 voor een euro of 6....

[ Voor 27% gewijzigd door TheTMC op 22-10-2005 13:35 ]

Pagina: 1