[Exchange 2003] Outlook Web Access probleem

Pagina: 1
Acties:

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-04 20:34
Hallo,

ik had net mijn exchange server met SP2 mooi aan de praat. Alles werkte perfect ook de outlook web access, maar ik wou nog PHP installen. Met mijn domme kop heb ik dan in de IIS-Manager bij default website de PHP extensie toegevoegd en daarna op apply to all child nodes geklikt, waaronder dus ook Exchange valt.

Sindsdien doet mijn OWA het niet meer... Hij doet het nog wel, maar ik krijg enkel een text-based interface en niet de mooie grafische omgeving.

Ik ben er bijna zeker van dat het iets met die setting van PHP te maken heeft, maar heb geen idee van wat er mis gelopen kan zijn. Ik ben er nog maar net mee bezig dus mijn kennis is beperkt op dit vlak.
Ik heb verder nog geen backups genomen, want het ding draait nog maar een dag, dus een backup met de IIS settings restoren zal moeilijk worden ;)

Iemand een idee?

Ik kwam trouwens na lang zoeken dit tegen op internet, maar daar kom ik niet veel verder mee...

http://forums.msexchange....rface/m_1800387973/tm.htm

EDIT: Dit alles draait op een Windows Standard Server 2003 met SP1...
Serverspecs zijn verder niet belangrijk denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Absolut op 21-10-2005 18:21 ]

• Absolut
Kickje

Heb niet veel zin om Exchange te gaan herinstalleren ;)

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-04 19:02
Onderstaande oplossing heeft mij al eens geholpen om Outlook WebAccess te herstellen:

http://www.smallbizserver.net/Default.aspx?tabid=127

[ Voor 22% gewijzigd door paulus4ever op 22-10-2005 14:17 . Reden: Vraag verkeerd gelezen |:( ]

• Absolut
Ben het aan het proberen... Fingers crossed ;)

• Absolut
Het werkt terug, na vele uren googlen, site's afsurfen en vanalles proberen... 1 tip op GoT en alles is direct terug in orde, thanks!